Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #1 Del Skrevet 5. juni 2002 Det som blir vanskelig er å la være og små spise, og å finne unnskyldninger til ikke spise i lunsjen. Noen gode råd? Skal ned 7 kg, Er nå 63 kg og er 158 høy Har kjøpt den med vailjesmak, men jeg får ikke ristet den ordentlig, det blir klumper uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. juni 2002 #2 Del Skrevet 5. juni 2002 Gjør deg selv en tjeneste og hiv pulverkuren Trim mer og spis mindre. (godt ment) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #3 Del Skrevet 6. juni 2002 Kan aldri tenke meg at cambridge kuren er tingen for deg!! Selv skulle jeg også gått ned ca 7 kilo, men å bruke en pulverkur? Du vet vel godt at de kiloene bare går opp igjen etter en måneds tid?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lil'sis Skrevet 6. juni 2002 #4 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei. Har selv brukt cambridge. Jeg gikk ned 12,5 kilo på ca tre måneder, og da spiste jeg noen skikkelige måltider med god samvittighet også. Jeg fulgte ikke dette trappe-opp-systemet, bare kuttet ut pulveret en dag jeg ikke GADD mer... Har i ettertid gått opp to kilo, og det er nå noen måneder siden jeg sluttet med cambridge. Må da si at jeg har lagt om kostholdet noe også. (Har egentlig bare kuttet ut potetgull og småspising, og disse store kose-måltidene jeg brukte å lage meg på kveldene) Jeg brukte stavmikser når jeg blandet pulveret, og det ble da klumpefritt. Du kan jo bare ta en shake i lunsjpausen. -Jeg spiste en brødskive og frukt i lunsjen for å spare meg for spørsmål, og tok da tre shaker i tillegg. For meg har cambridge fungert kjempebra, det krever bare stor viljestyrke. Har planer om å bli gravid, og pulverkur og graviditet hører ikke sammen. Men jeg ser ikke bort ifra at jeg begynner igjen når ammeperioden er over. (Har ikke nådd målet enda.) Lykke til! 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lil'sis den 2002-06-06 21:22 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. juni 2002 #5 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg tviler på at cambridge funker like bra når man ikke har så veldig mye overflødig på kroppen...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitti Skrevet 10. juni 2002 #6 Del Skrevet 10. juni 2002 Hvordan går det med deg da Anonym? Jeg har også begynnt på Cambridge i dag...Sliter også med de klumpene men det skal gå alikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #7 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har hørt at "nyere forskning viser at" den beste måten å få en permanent lavere vekt er å spise normalt og samtidig trimme mer... Så jeg satser på et "normalt sunt" kosthold og mosjonsturer 3x i uka. Håper det gir meg en sunnere kropp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernova@@ Skrevet 10. juni 2002 #8 Del Skrevet 10. juni 2002 Det forundrer meg at kvinner (og endel menn) fremdeles lar seg lure av "vidunder-kurer". Slike kurer er en pine, ikke bare for deg selv, men også kroppen! Kroppen din skal IKKE gå på slik sparebluss, fordi det ikke er naturlig. Forskning viser at de fleste som går på pulverkurer, legger på seg etter de begynner å spise "normalt" igjen, og disse kiloene er det nesten umulig å få av. Det er bestandig slik at en vil at kiloene skal rase av i en fart, men slanking tar tiiiiiiiiiid! Man må sette seg mål; som f. eks. at til neste sommer ønsker jeg å være slank. For alt i verden, klart man mister noen kilo av å gå på en pulverkur, men kunsten er jo å holde vekta nede etter at kuren er ferdig. De fleste mislyktes med det. Men selvfølgelig, all honnør til dem som klarer det! Jeg vil presisere at jeg har mange bekjente rundt meg og venninner som har prøvd de fleste kurer, til og med gått under kniven, og tro meg, ingen av dem har oppnådd det dem ønsket! Og det verste er at i utgangspunket hadde ingen av dem behov for å slanke seg.. ..Så dere skjønner kanskje hvorfor jeg tar litt av i diskusjonen her, når jeg har sett på nært hold hvordan det er... Den beste måten å slanke seg på er å spise oftere, spise mindre porsjoner og TRIM! Fyll kjøleskapet opp med frukt, ha alltid sunn mat lett tilgjengelig. En times gåtur hver dag gjør underverker! Dessuten får du mer energi, blir mer positiv, istedenfor å sitte i sofaen å sure deg fordi om 5 minutter skal du tvinge i deg pulver med klumper i..stakkars deg;)- Husk at kroppen din trenger påfyll ofte, slik at forbrenningen din fungerer! Som en peis trenger påfyll ofte av ved, for eksempel! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitti Skrevet 17. juni 2002 #9 Del Skrevet 17. juni 2002 Glede i leiren , har bare spist Cambridge pulver i 8 dager , gått ned 3,3 kg og er KJEMPEMOTIVERT foran denne uken......Ser ikke på dette som noen vindunder kur, det er mer kic off på et lettere liv. Ser at det faktisk går an å ikke småspise, vet jo hva som er sunn mat og gleder meg til å ta fatt på vanlige måltider med med sunn mat. Det fine med denne kuren er at jeg faktisk blir mett. Drikker mye grønn te og vann innimellom og har ikke det krigshumøret jeg vanligvis har når jeg er på slank.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shakira Skrevet 11. august 2002 #10 Del Skrevet 11. august 2002 Heisann.Starter selv på kuren i morgen. Er spent å høre hvordan det går med deg? Er litt lei av å høre om alle som maner hele tiden om koshold og trim. Ja, jeg vet at det ikke bare er den beste,-men også den eneste måten og gå ned i vekt på, og holde vekten. Jeg har gått ned 15 kilo med sunt kosthold og masse trim.Trenger nå et kick for å få bort de resterende ti.Derfor tar jeg en slik kur. Det er ikke alle av oss som tar en slik pulverkur som er anrektiske tennåringer. Et godt råd til deg,- puss tennene hver gang du får lyst på noe godt. En saftig sjokolande er ikke god meg nybørstet tenner!!!!!! La meg få høre hvordan det går!!!!!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #11 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg går på Nutrilett-pulverkur nå. 1 kg på 6 dager. Ikke kjempeimponert av resultatet, men har ingen plager (ikke sulten, ingen hodepine). Så fortsetter litt til og så trapper opp til vanlig mat. Anonymkode: 42d9c...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #12 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg går på Nutrilett-pulverkur nå. 1 kg på 6 dager. Ikke kjempeimponert av resultatet, men har ingen plager (ikke sulten, ingen hodepine). Så fortsetter litt til og så trapper opp til vanlig mat. Anonymkode: 42d9c...d34 Bra du fant en gammal tråd fra 2002 så du kunne dele dette. Anonymkode: 2c449...c91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #13 Del Skrevet 7. november 2021 Det er jo en grunn til at ingen har skrevet noe i denne tråden siden 2002. Det virker ikke så bra som reklamen vil ha det til. Anonymkode: ed764...13d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå