Gå til innhold

Inspirert - God "lesekafe" i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Koselig, usnobbete kafe uten for mye støy, hvor det er ok å ta en kopp kaffe og sitte lenge og lese, med trådløst nett (helst uten passord). Gjerne rimelig lunsjmat også. Forslag?

Anonym poster: b10b0e3c7788a0e2b5152fe0092736bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bom! Let me know too! To måneder til bachelor skal leveres :fnise:

Jeg kan dele noe jeg liker hvertfall.

Cafe Laundromat på Bislett er ganske populær. Ellers sitter jeg ofte på litt mer ordentlige restauranter, ettersom disse er lengre åpne og har større bordplass. Det er også ålreit med noen av vinbarene på brygga når solen kommer. Jeg jobber alltid best med et glass vin i meg :danse:

Skrevet

Cocoa på Grünerløkka. Der liker jeg å ta med meg en god bok å drikke kaffe når jeg har fri :) På helg er det temmelig fullt der, men om du kommer litt tidlig på en ukedag har jeg alltid fått bord. Ikke for høyt støyniva og koselig lite sted. Vet ikke om det er trådløst nett der da..

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et googledoc over en del cafeer i Oslo som er bra å ta med seg laptopen til for å jobbe. De egner seg til studier og koselesning også :)

Anonym poster: 8aa390fa563a2c8b8bc45480d47ff8ec

Anonym poster: 8aa390fa563a2c8b8bc45480d47ff8ec

Gjest fotografi
Skrevet

Jeg er veldig glad i "Lyst" og "Pascal". God kaffe, så jeg kjøper som regel to- tre kopper og noe å spise på når jeg sitter der. Enig med den som sier at du bør kjøpe mer enn en kopp kaffe. :)

AnonymBruker
Skrevet

Lyst er veldig greit sted å jobbe. Standard kaffe, grei mat, noen av kakene er helt forferdelige.

Anonym poster: 8b6a7891fb385678c4a29a45588e854b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...