AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Jeg ser på meg selv som en familiekjær person. Har alltid trivdes i familieselskap, og ønsker å holde kontakt med familie, både nær med søsken, foreldre og besteforeldre, men også tanter, onkler og søskenbarn. Men jeg innser at selv om jeg synes familiebånd er viktig, så virker det ikke som om det er så viktig for dem. Det er nesten ingen som tar kontakt, og om det skjer, er det svært sjeldent. Er kontakt med familien viktig for dere? Og har dere nære relasjoner? Lurer på om jeg bør begynne å bli litt fornærmet egentllig... Anonym poster: 5308679bc6e5709008525919578ee7c1
Gjest Dianna Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Kontakt med familien er utrolig viktig for meg. Kan snakke med foreldrene mine det meste:)
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Jeg synes det er trist at familien kun samles til jul. Jeg er så veldig glad i den høytiden, og har begynt å innse at det er fordi det er da jeg møter alle. Ellers er det ingen som gidder å bry seg. Jeg har invitert på besøk, dratt på besøk og ellers vært ganske imøtekommende føler jeg. Når jeg ikke tar kontakt, hører jeg sjelden eller aldri fra noen. Det gjelder også søsken og foreldre. Er kanskje ekstra sårt med de. Vet at alle har nok med sitt i fht jobb og sånt. Da jeg var singel var jeg veldig ensom, og jeg ville ikke vært så ensom om jeg hadde et godt nettverk i familien min. Nå har jeg egen familie, men synes fremdeles det er sårt å ha så lite kontakt med den øvrige familien. Ser for eks folk som legger ut bilder på face fra påsketur med familien og lignende. Vi har ikke noe slikt lenger. ts Anonym poster: 5308679bc6e5709008525919578ee7c1
meta2 Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Her er vi på middag nesten hver søndag hos svigers. Ute hos mine foreldre en til to ganger i mnd. Varierer litt.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Vennene mine er min familie, og de er kjempeviktige for meg. Om jeg har fri fra jobben en jul så blir jeg invitert til en av mine beste venninner og familien deres. Har null kjemi med min egen familie og de viser inget behov for å ta kontakt med meg (mye psykisk sykdom og alkoholisme i hele slekta). Men jeg gleder meg til den dagen jeg kan starte min egen familie og overøse dem med den kjærligheten jeg aldri fikk Anonym poster: 19fd036e0198e4c7400f2c991cc7e440
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Glad i mora mi og søstersen, men skulle jeg sett dem hver dag hadde jeg gått på veggen.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Har ikke familie. Jeg har noen, men de vil ikke ha kontakt med meg. Anonym poster: a3499fbd34dd46e0ce3b51afc34240b7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 For meg er familie viktig, og jeg har et godt forhold til min "kjærnefamilie" (mamma, pappa og søsken). Øvrig slekt er der i mot ikke like viktig for meg lenger.. Ettersom jeg har blitt voksen har jeg innsett at jeg ikke liker alle som personer. Når man er liten forguder man jo "alle" som passer på en og gir en oppmerksomhet, men jo større jeg har blitt, jo mindre fan har jeg blitt av min øvrige slekt.. Dessverre. Anonym poster: 778ef468f2fa23834e85eec32df228ff
Gjest Adera Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 Kontakt med den nærmeste familien (foreldre, besteforeldre og søsken) er veldig viktig for meg. Øvrige "familiemedlemmer" kan eg vel si at eg kun har kontakt med eit par ganger i året, maks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå