Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #1 Del Skrevet 2. april 2013 God kveld! I noen forhold er det slik at en av partene skjeller ut den andre parten når de er i selskap med andre, men ikke noe spesielt ellers. Det jeg lurer på er om dette er vanlig, eller om dette er en sjelden sak. Mener også og ha lest en benevnelse på hva dette kalles, noen som kan bekfrete det? Ha en ellers god kveld, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #2 Del Skrevet 2. april 2013 Benevnelsen kan være psykopat? Anonym poster: 897138151b21d7e8b8c605e45b6b9734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #3 Del Skrevet 2. april 2013 Det har skjedd ja, men på en måte jeg tviler på andre fikk med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #4 Del Skrevet 2. april 2013 En med disse egenskapene: egoist, bortskjemt og har lov til å reagere som man vil. Anonym poster: 5cb8f19596f786398610f81b4b71a398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 2. april 2013 #5 Del Skrevet 2. april 2013 Når man skjeller ut den andre i selskap så er det noe essensielt galt med måten man ser på et forhold på. Disse menneskene tror at forhold = eierskap og rett til å bestemme over den andre, man glemmer eller har aldri forstått at det er et forhold og ikke et eierforhold. Kan det være kontrollbehov som er ordet du leter etter forresten..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #6 Del Skrevet 2. april 2013 Var ikke helt dette jeg tenkte på. Hvis jeg forklarer det slik. Den ene parten klager på ting i selskap med andre, istede for å gjøre dette mellom hverandre. Noen som har vært borti det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #7 Del Skrevet 2. april 2013 Har erfaring med dette ja, fra egen familie. Muligens det går under passiv-aggressiv? Tror det ofte skyldes usikkerhet. Anonym poster: 6c2d4b7938d4d358b52f88d4ed261e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #8 Del Skrevet 2. april 2013 Den som gjør det, føler seg urettferdig behandlet. Hvis ikke det er grunnen, så hadde jeg sett på det som trekk en psykopat har. Anonym poster: 2186014e707d966212e14d205c09e947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #9 Del Skrevet 2. april 2013 Det høres ut som du er på min bølgelengde nå! Det kan godt være. Jeg har i hvert fall lest en benevlse på dette tidligere hvor det ble sagt at dette var ganske vanlig blant ektefeller, og er ofte noe som gjør at forhold revner. Kom på dette da jeg nå nylig la merke til dette i et selskap jeg var i. Ble derfor nysjerrig på hva dette blir kalt, og om det faktisk er så vanlig som jeg tolket det ut i fra hva jeg leste en stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bluegreen Skrevet 2. april 2013 #10 Del Skrevet 2. april 2013 Var ikke helt dette jeg tenkte på. Hvis jeg forklarer det slik. Den ene parten klager på ting i selskap med andre, istede for å gjøre dette mellom hverandre. Noen som har vært borti det? Altså klager på forholdet foran eller til andre mennesker mens partneren er til stede? Passivt agressivt tenker jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 2. april 2013 #11 Del Skrevet 2. april 2013 Utskjelling i selskap... Uff, jeg blir svett ved tanken - det er skikkelig piiiinlig. Og ikke bare for den som blir skjelt ut, men for alle andre i selskapet også. For man føler gjerne man får innblikk i noe man ikke burde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #12 Del Skrevet 2. april 2013 I norge går ikke dette an, men i USA sier de vel egentlig det meste hvor enn man er. For min del hadde det gått fint under slike omstendigheter, med sunn fornuft på hva problemet var. Har par så mye å skjule liksom? Men i Norge, bitte lille norge, hadde det blitt kleint. Anonym poster: 5cb8f19596f786398610f81b4b71a398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #13 Del Skrevet 2. april 2013 Det var passiv aggressjon som var ordet jeg lette etter. Takk for det, da ble det litt lesestoff rundt emne. Jeg er uenig med deg over. Man trenger ikke å dele sine negative holdninger med andre før man deler det med den personen det gjelder, mener nå jeg. Hvis part en har fortalt part to hva det gjelder før det faktisk skjer får i hvert fall ikke part to "sjokk". Hvis ikke har part to trodd at alt var tilsynelatende bra, men så braser et eller annet ut forran en folkemasse. De gangene jeg observerer dette føler jeg det pinlig for absolutt alle parter, og det kommer overhode ikke noe godt ut av å sette i gang med slikt. Det du sier om at dette er vanlig i USA kan nok stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå