@shygirl@ Skrevet 29. mars 2004 #1 Skrevet 29. mars 2004 Colorline eller dfds...? Eventuelle andre selskaper? Hva var/er du mest fornøyd med både når det gjelder pris, standard, reisemål osv.... Vi skal ta oss et lite cruise til sommeren, men er ikke sikker på hvem vi skal velge... Noen tips...? Foreløpig har vi bare tittet hos dfds, og kunne virkelig tenke oss en tur til københavn i den beste lugaren og med en overnatting eller to i danmark.. *kikke hos colorline nå*
April Skrevet 29. mars 2004 #2 Skrevet 29. mars 2004 Vi har reist masse med DFDS, var i København 5 ganger på halvannet år!! Sambo ble litt lei shopping Jeg vil i allefall anbefale DFDS, vi har vært kjempe fornøyd! GOD TUR..
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #3 Skrevet 29. mars 2004 Man kan helt fint kose seg på en dansketur, men å kalle det et cruise er kanskje å ta i litte grann. Jeg anbefaler ihvertfall å reise til København, fremfor Hirtshals eller Fredrikshavn som er ganske kjedelige byer.
@shygirl@ Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2004 Takk for tips, begge to... Vi har bestemt oss for å dra med DFDS til københavn og overnatte to netter der... Cruise og cruise... Jeg er veldig usikker på hva som kvalifiserer til å kalles et cruise, det var derfor jeg skrev akkurat det i gåseøyner... For oss blir det iallefall det denne gangen.. Vi skal ha den beste lugaren og bo på et meget godt hotell, så det blir nok kjempebra... Masse avslapping, kos og shopping..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå