Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er så oppetter ørene betatt av ham! Det beste av alt - han virker veldig interessert i meg også :nigo: Vi jobber på samme sted men ikke sammen, og imorgen treffes vi igjen for første gang på en uke. Jeg gleder meg voldsomt men samtidig er jeg litt nervøs :rodmer:

Problemet mitt er at jeg er så utålmodig. Jeg vil helst bare være med ham hele tiden når vi ikke jobber, og på jobb tar jeg meg i å kikke bort på bygget der han sitter for å se om han er utenfor og greier.. :sjenert:

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men å falle for noen er helt fantastisk og utrolig slitsom samtidig :bolledeig:

Anonym poster: 34e92b07386ad17f4f3ca649105091cc

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg. Deilig med sånne følelser og så er det vår og så kommer sommeren og alt er bare lyst og vakkert og kos... :)

og så kommer høsten og vinteren og så har du dette å se tilbake på og kose deg med minnene...

• Liker 1
Skrevet

Haha, så gøy!! Livet blir brått litt mer spennende når man blir forelsket :)

• Liker 1
Skrevet

Så koslig! Og perfekt timing! Nå begynner blomstene og spire og fuglene å kvitre..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Jeg er så glad, har hatt en helt super dag! Vi klarte å lure oss unna i 45 minutter og ha en "date" ila dagen - kjempekoselig, perfekt avvikling i en stressende arbeidshverdag :)

Anonym poster: d7d7cd28b198a73526f8a427dcd73783

• Liker 1
Skrevet

Så koselig :) Masse lykke til ;)

Gjest Shines
Skrevet

Koselig tråd, og koselig innlegg av ts:)

Håper dette blir lykken:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...