*Lene* Skrevet 29. mars 2004 #1 Skrevet 29. mars 2004 Guri så fort tiden flyr! Begynner å kile skikkelig i magen når jeg tenker på at det faktisk i dag er kun 2 MND igjen til DAGEN med STOOR D I morgen skal vi på møte i kirken. Der blir det gjennomgang av hva som skjer denne dagen, vi får høre på inn/utgangs marsjer, de vanligste salmene, og tips til pynting av kirken! Alle sesongens brudepar er invitert! Torsdag skal jeg hente kjolen min. Da er den ferdig tilpasset meg!!!! Gud som jeg gleder meg! Nå begynner det liksom å gå opp for meg at jeg faktisk SKAL GIFTE meg! Alt har egentlig syntes så fjernt! Har begynt å tenke på/grue meg til utdrikningslag også jeg nå..Ingen helger er lenger "trygge" Untatt denne helgen og påskehelgen da.. England til helgen, og fjellet i påsken!! Nei jenter...NYYYT denne før-bryllupstiden...Plutselig er all planleggingen og hele dagen omme!!!!
Jens Skrevet 29. mars 2004 #2 Skrevet 29. mars 2004 Hei Jeg vet det. Er under en måned igjen for min del!! Utdrikkningslaget er overstått Skal i møte med presten i overimorgen Alle svar på invitasjonene er mottatt, og bordplasseringen er gjort Sommerfuglene begynner å melde seg!!! Gleder meg nå til å få dette overstått, for begynner faktisk å bli litt lei...... Gleder meg sinnsykt til bryllupsreisen sammen med min mann.
*Lene* Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2004 Skjønner hva du mener med "lei" ja Gleder meg sinnsykt, men gleder meg også MYE til 1 uke alene sammen med min kjære på bryllups"reise" Pluss at dagen etter bryllupet med SPA hele dagen og frister!!!
Lissemor Skrevet 29. mars 2004 #4 Skrevet 29. mars 2004 Penelene,tror vi skal ha samme kjole,ser du har bilde av "Marion" hos deg:)Heeelt nydelig kjole!!Min kommer ikke før i midten av juni,er kjempespent!! Skal gifte oss 14. august,forresten:)
*Lene* Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2004 Penelene,tror vi skal ha samme kjole,ser du har bilde av "Marion" hos deg:)Heeelt nydelig kjole!!Min kommer ikke før i midten av juni,er kjempespent!! Skal gifte oss 14. august,forresten:) Hei :-) Jepper's..Bilde av kjolen min Marion er det! Verdens nyydeligste brudekjole! God smak du Kjolen er lekker på, og har veldig fin passform! Man ser veldig slank ut i den!
Lissemor Skrevet 29. mars 2004 #6 Skrevet 29. mars 2004 Hvor har du kjøpt kjolen din forresten?Jeg har kjøpt min hos brudekjoleformidlingen i Bergen til 6785,. Tror jeg har gjort et varp,når jeg har hørt på pris på kjolen hos andre som selger den....
*Lene* Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2004 Jeg har kjøpt kjolen min hos Kristins brudesalong på Strømmen. Betalt 10700,- for den! :oops: Men kjolen er nå tilpasset MEG da, og den er ferdig strøket etc! Du har fått kjolen kjempebillig!
Gjest Tex Skrevet 29. mars 2004 #8 Skrevet 29. mars 2004 It is now mandag 29.03.2004 at 16:51:27 Event: Bryllup Scheduled For 29.05.2004 13:00 1 month 30 days 20 hours 8 minutes 33 seconds or 8 weekends or 61 days or 1 460 hours (973 waking hours) or 87 608 minutes or 5 256 512 seconds Jeg sier ikke mere....
Gjest Tex Skrevet 29. mars 2004 #10 Skrevet 29. mars 2004 Har selvsagt nedtellingsscript liggende på pc `en, det kunde jo hende jeg kom ut av tellinga....
*Lene* Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2004 Har selvsagt nedtellingsscript liggende på pc `en, det kunde jo hende jeg kom ut av tellinga.... Heldig som skal gifte meg samtidig som deg jeg da, så slipper jeg å holde orden på det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå