Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir du fort betatt/forelsket, og hva skal til for at du får øynene opp for en annen person? Skriv gjerne om du er mann eller kvinne og alder.

Anonym poster: c05aeb8f6d5c0979deb93ed640e396bf

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg blir alt for fort betatt, det er nesten pinlig. Alt som skal til er to eller tre positive interaksjoner over et par dagers tidsrom. Heldigvis pleier jeg aldri å agere på denne betattheten. Det hadde blitt mye styr det.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

tek lang tid før eg vert betatt.

forelska har eg aldri vore så det tek vel ei eva.....

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Blir lett betatt,men blir sjelden forelsket.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir utrolig fort betatt, det er nesten litt pinlig noen ganger, men det har kanskje med at jeg er 16 år. Hehe :fnise:

Gjest Cytosin
Skrevet

Jeg har blitt fort betatt et par ganger, men forelskelse kommer ikke så lett. Dersom jeg blir fort betatt så tar det ikke så lang tid før betattheten forsvinner, følelsene kan forsvinne over natten. Med andre ord; å bli fort betatt er for meg et dårlig tegn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skal ikke så mye til før jeg blir betatt, men forelskelsen kommer ikke like lett og de fleste jeg blir betatt av vil jeg helst bare la være å være betatt av, og fokusere på de som kan føre til noe som kommer til å funke.

Anonym poster: 1669e5dea25151991ada8cb8b8c761aa

Skrevet

Skal ganske mye til før jeg blir forelsket, men blir kjempefort betatt! :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Kan bli fort betatt, særlig når jeg er singel :) hvis jeg synes den andre er morsom og interessant å prate med og i tillegg har utstråling tar det ikke lang tid før jeg er litt betatt. Men derfra til forelskelse skal det mer til - vil vel også mene at de gangene jeg har falt raskt for noen har jeg først vært betatt, så har betattheten gått over til forelskelse i løpet av noen måneder, kanskje - i en veldig glidende overgang. Det er jo ikke nødvendigvis så stor forskjell på å være betatt og forelska, men forelskelsen er muligens dypere?

Anonym poster: 0dd050612f70e9a7ec5c8ebfa765e9ac

Skrevet

Jepp..blir pinlig lett betatt og i grunn også forelsket :) ganske slitsomt hehe

Skrevet

Blir veldig lett betatt, men veldig vanskelig ordentlig forelska. Det skal mye til før jeg virkelig er forelska i en person.

Skrevet

I perioder hvor jeg er ensom eller "trenger" noen (uten at jeg selv er helt klar over at dette er grunnen) så blir jeg veldig fort betatt. Men betatt er noe annet en forelsket.

Har hatt en periode nå hvor jeg har innbilt meg at jeg er forelsket i 5 forskjellige gutter bare fordi jeg vil ha en sterk mannearm som holder rundt meg.

Skrevet

Nei, blir hverken fort betatt eller forelsket lengre :nigo: Av og til kan jeg møte en fin mann, og nesten irritere meg over hvorfor jeg ikke blir betatt.

Skrevet

Nå er jeg i forhold, men jeg kan fort bli sjarmert. Blir ikke hverken betatt eller forelsket lengre da jeg er ganske into my man! :wow::rodmer:

Om jeg synes noen er veldig sjarmerende, så er det egentlig ett fett om det er mann eller kvinne. Er ikke mye følelser innblandet, men jeg vil ha store problemer med å ikke foretrekke det mennesket over noen andre om jeg blir stilt opp til veggs. :fnise:

Gjest Dianna
Skrevet

Bruker laaang tid på å få sommerfugler i magen, men da jeg møtte samboeren min sa det klikk med en gang.

Skrevet (endret)

Vel, da jeg var i tenårene ble jeg betatt i nye hver uke, før jeg falt ordentlig hardt for en (som jeg ble ordentlig forelsket i, men det ble desverre ett veldig usunnt forhold), etter det har jeg bare blitt betatt en gang. Det er veldig kjedelig for jeg vil gjerne oppleve kjærligheten på nytt, men jeg blir jo aldri betatt av noen..

Er det andre som har vært i veldig dårlige forhold som vet om det kan være en av årsakene til at man ikke blir så lett betatt/forelsket i ettertid?

Endret av mammamora90
Skrevet

Blir du fort betatt/forelsket, og hva skal til for at du får øynene opp for en annen person? Skriv gjerne om du er mann eller kvinne og alder.

Anonym poster: c05aeb8f6d5c0979deb93ed640e396bf

Nei, har bare vært forelska en eneste gang. Det var et rent helvete som varte i 2,5 år før jeg sa det til henne, og ble vraka. Det rare er at jeg ikke var forelska i eks-kjæresten min..

Skrevet

Jeg kan fort bli betatt av en fyr, men det skal nok litt mer til for at jeg blir forelska. I perioder der jeg føler meg ensom, blir jeg fortere betatt enn i perioder der jeg er mer tilfreds med tilværelsen. Er vel ganske naturlig det, i grunn :)

Skrevet

Blir fort betatt ja, skal ofte ikke mer enn en date eller to til. Så blander jeg fort dette med å bli betatt med å være forelska. Tror jeg blir litt forelska i tanken på det som kunne eller kan bli. Jeg håper fort at jeg har møtt en jeg kan bli forelska i, så er jeg vel bare betatt. Vanskelig å skille disse to følelsene, når jeg først har blitt forelska er det veldig dypt og kan vare lenge. Jeg er nok den typen som faller ganske hardt og kan føle at jeg elsker noen etter f.eks 2 mnd.

Skrevet

Blir ekstremt fort betatt. Et sjarmerende smil så er jeg solgt, omtrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...