Gå til innhold

Er dette greit å gå med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.seher.no/914358/hevder-kim-jakter-millionavtale

Nederst i artikkelen er det en del bilder av Kim Kardashian i ulike "gravidklær". Hva syns dere om disse klærne og å kle seg sånn når man er gravid?

Jeg selv hadde aldri følt meg konfortabel i slike klær når jeg gikk gravid. Ikke syns jeg disse var spesielt stilige heller. Men det er da lov å pynte seg litt selvom man er gravid.

Anonym poster: 4421c7477b73f702748486ddb2d6f8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synst man kan kle seg fint og også sexy selv om man er gravid. Synst derimot ikke antrekkene til Kim var særlig kledelige

• Liker 2
Skrevet

Hun begynner å bli feit men syns hun kler seg kult for det.

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Enkelte av antrekkene var ok,men de fleste var ganske uflatterende. Er helt for at gravide også kan pynte seg om de føler for det,men greit å prøve å kle seg litt etter kroppen man har :)

Synes ikke hun er så flink å kle seg etter kroppsform til vanlig heller alltid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun begynner å bli feit men syns hun kler seg kult for det.

Armenske kvinner mister så og si aldri baby weighten sin. Gled dere til hun blir bælfeit sånn som søstra si. Woop woop!

Anonym poster: 3a0fd94e869aad9257f106851a4ec593

Skrevet

Kan ikke si jeg gleder meg, er møkklei hele dama! Skjønner ikke hvorfor hun er kjent engang....

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si jeg gleder meg, er møkklei hele dama! Skjønner ikke hvorfor hun er kjent engang....

Er det egentlig noen som vet hvorfor hun er kjent? :klo:

Anonym poster: 107d368102f29c4bfa75cd74e9f286d5

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sexvideo på avveie

På avveie burde vel egentlig skrives i gåseøyne.

Aaaa, hu dro en Paris Hilton altså :fnise:

Anonym poster: 107d368102f29c4bfa75cd74e9f286d5

Gjest Lypcha
Skrevet

Sexvideo på avveie

På avveie burde vel egentlig skrives i gåseøyne.

Men det må vel være noe mer? Det er flere som har hatt sexvideoer på avveie som ingen har hørt om.

Syns forøvrig at man burde kle seg etter kroppen sin. Syns ikke Kim gjør det. Men man trenger absolutt ikke å låse seg inne med joggedressen.

Skrevet (endret)

Men det må vel være noe mer? Det er flere som har hatt sexvideoer på avveie som ingen har hørt om.

Syns forøvrig at man burde kle seg etter kroppen sin. Syns ikke Kim gjør det. Men man trenger absolutt ikke å låse seg inne med joggedressen.

Har lest at hun var venninne med Paris Hilton elns. Hun var sikkert i rett miljø. Mannen i videoen er lillebroren til Brandy.

Faren hennes var dessuten en kjent advokat i Hollywood.

Endret av Samaysa
Skrevet

Hun gikk vel også i klasse med eller i alle fall på samme skole som Paris, og ble via henne introdusert i kjendismiljøet.. og så balet det vel bare på seg

Skrevet (endret)

skjønner ikke hva dere snakker om. Det er svært fååå som ser så bra ut som Kim til vanlig. Hun kler seg sexy og passene til sin kropp.

Hun er kjent fordi hun er rikmans hollywood datter som startet eget reality show og datet andre kjendiser. Fint for henne.

Jeg er fornøyd med meg selv, men skulle mer enn gjerne hatt formene til Kim.

Endret av lashara
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 3
Skrevet

De har vel hun fått blant annet gjennom plastisk kirurgi..

Fettsuging og rumpeimplantat

kim-kardashian-butt-augmentation.jpg

Bleierumpe er virkelig lekkert.

oj så hun lyver når hun sa i serien at rumpa er ekte? Selvom jeg synes hun er veldig vakker så har hun blitt veldig feit. Hun er veldig bred nå overalt.
Skrevet

Nå har jeg aldri vært gravid, men forstår ikke hvorfor folk ikke kan få kle seg slik de ønsker når de er gravid? Er det ikke bare bra å kle seg pent da?

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...