anonym96 Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Hei! Long story made short: Jeg er 16, han er 18. Vi kjente hverandre litt da han spurte meg på date litt ut av det blå. Vi hadde en kjempekoselig kveld hjemme hos han. Kjemien mellom oss var, følte jeg, kjempebra. Han kysset meg utover kvelden, og lurte på om jeg ville sove over. Jeg hadde foreldre å bekymre meg om, så jeg måtte takke nei den gangen. Vi så hverandre på skolen dagene etterpå, stemningen var litt merkelig. "Alle" visste om oss, men det stoppet ikke han (selv om han trolig fikk litt hat for at jeg var litt liten iforhold til de han vanligvis henger med), og han spurte meg om vi ikke skulle finne på noe en dag igjen. Vi tok en treningsdate og hadde det kjempekoselig. Da vi skilte lag kysset vi, og han sa vi burde gjøre dette igjen. Etter dette gikk det to uker før vi i det hele tatt snakket med hverandre igjen, noe som delvis skyldes at han var opptatt med forskjellige ting i russetiden, og delvis var uforståelig.. Jeg sa hei til han på facebook, og da hadde han dratt til Italia med familien, men vi avtalte at jeg skulle komme til han et par dager etter han kom hjem. Dagen før vi skulle henge, tikket det inn en melding med beskjeden "Hei! Føler meg sykt dum som sier dette, men jeg har tenkt litt og syns du er utrolig herlig, så vil gjerne møte deg igjen, men tatt i betraktning at jeg har russetid, og jeg snart flytter (han flytter til Bergen over sommeren) så tror jeg det er best at vi bare er venner. Føler meg som sagt skikkelig dum nå, men kan like godt være ærlig. Sorry!" Jeg har bestemt meg for at han her skal jeg ikke miste. Dersom ikke noe drastisk skjer, kommer vi bare til å miste kontakten, og det er det siste jeg vil. Hvordan kan jeg gjøre dette? Vi trenger ikke å være kjærester liksom, bare være noeee mer enn venner hvis dere skjønner, heheh. Han skal få lov å være russ så mye han vil hvis det er det han bekymrer seg over.. Men jeg har ingen ide om hvordan jeg kan få han tilbake, da vi verken har samme vennekrets eller går på samme fritidsaktiviteter. Væær så snill å hjelpe meg.. Hvis jeg ikke får han tilbake kommer jeg ikke til å klare å konsentrere meg om skole eller noe... Tuusen takk, med vennlig hilsen desperat jente96
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Tror nok bare du får vinke farvel til denne fyren dessverre. Du er 16 år, du har fem-og-ørti andre gutter i fremtidskikkerten og ganske mange knuste hjerter. Men jeg må si jeg er imponert over at en gutt på 18 klarer å være så rett frem og samtidig så hyggelig mot ei jente han avviser. La ham gå, og beklager å måtte si det men at du hinter til at dere bare skal ha et seksuelt forhold gjør meg trist siden du bare er 16 år. Hva med å vente til du finner en fyr som er interessert i et forhold med deg? Anonym poster: e4540fef60c76e184c5abc7f5fabbe2f 2
anonym96 Skrevet 2. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2013 Tror nok bare du får vinke farvel til denne fyren dessverre. Du er 16 år, du har fem-og-ørti andre gutter i fremtidskikkerten og ganske mange knuste hjerter. Men jeg må si jeg er imponert over at en gutt på 18 klarer å være så rett frem og samtidig så hyggelig mot ei jente han avviser. La ham gå, og beklager å måtte si det men at du hinter til at dere bare skal ha et seksuelt forhold gjør meg trist siden du bare er 16 år. Hva med å vente til du finner en fyr som er interessert i et forhold med deg? Anonym poster: e4540fef60c76e184c5abc7f5fabbe2f Reality hits hard.. Men takk for svar :-)
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Kanskje det er mulig at han vet han kommer til å gjøre mye dumt i russetiden, og dermed ikke vil såre deg. Kanskje er det mulig at han heller ikke bare vil bruke deg for sex, for han syns du er verdt mer enn som så. Men prat med gutten, da vel. Spør han om dere skal henge, bare for å være venner. For han ville jo beholde deg som en venn. Lykke til, han virker på mange måter som en god og moden gutt :-) Anonym poster: cb1ca83a82977bcf82512589ce628993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå