Gå til innhold

Gravid og lei meg - tror jeg har bestemt meg for å gå

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet jente
Skrevet

Har fått nok... tror jeg. samtidig elsker jeg han så høyt.. men dette klarer jeg ikke :(

Gravid i uke 35.

Han graver stadig i min fortid. leter etter snusk, noe som gjør meg nervøs. og han finner jo alltid noe.. hvem jeg har vært på osv.. er helt sprøtt hva han finner ut, skal ha forklaring på og siden bruker mot meg så godt han kan.

Lange historier men tar siste nå, den som fikk det til å renne over, den som gjør at jeg nå ikke tror jeg har noe forhold å bygge videre på...

mannen fant min gamle iPhone. jeg har ikke våget kaste den men den er umulig slå på og bruke. Er ødelagt.. Så regnet med den ikke virket. Ligget i en eske i to år, siden vi ble sammen , sammen med mye papirrot osv. Jeg hadde glemt den.

Mannen rydder i boden, finner tlf og klarer åpne den selv om den er knust, uten sim kort osv.

Der finner han flørte sms mm og har gått gjennom ALT. Videre ønsker han at jeg forteller om alt - en fortid som for meg ER fortid og glemt. Er mye rot og tull med mannfolk fra den tiden og jeg er da ikke stolt av det!!! Og vil da ikke snakke til han om det - noe han står og forlanger... Så vært i , kall det, kleint sex avhør nå en time....

Han bruker det mot meg, kaller meg hore, lurer på hvorfor jeg ikke suger han så mye nå - at jeg virker dreven men hans eks samboer var mye bedre enn meg - at han ikke får seg noe fra meg nå.. (skyter inn at vi har sex 1-2 x uka nå og jeg er høygravid med komplikasjoner) - sier mye nedlatende til meg siden jeg "hadde så mange før han".. Eksen var bedre, renere .... sier det for å såre. Merker han er ille berørt og jeg får dårlig samvittighet og blir FLAU! men er da fortid? dette har gått langt over streken.. han forventer beklagelser, at jeg legger meg langflat og unnskylder og forklarer, men jeg graver da ikke i hans fortid... VET han lå rundt og flørtet som en gud men er da ikke min business hva han gjorde FØR meg?!...

Er så lei meg, har så vondt og må innrømme det psykiske gir meg fysiske seriøse plager med sterke kynnere osv nå og det er *piiiiiip* - føler alt faller sammen rundt meg.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Presiserer : ALT på tlf er fra før vi MØTTES og grunn til jeg ikke har kastet den er at jeg ikke har somlet meg til spesialavfall og ikke våger kaste sånt i vanlig søppel... Nå har han den.. aner ikke hvor, om han har kastet den eller hva han har :((

AnonymBruker
Skrevet

Den mannen ville jeg ikke ha hatt. Jeg kan ikke se at dere kan bygge et postivt forhold sammen. Du kan ville, men han bryter det ned. Du trenger å konsentrere deg om barnet og deg selv.

Anonym poster: 14db85d216ebba055d51818ff28b7671

• Liker 4
Skrevet

Dustefyr! Klem til deg :klem:

Høres ut som han bare vil trykke deg ned for å ha kontroll på deg. Og enda nå i dine mest sårbare dager! Så flink du er som står i mot! Kjempe bra at du forstår at dette ikke er grei oppførsel. Blir så gla i kvinnfolk (og mannfolk forsåvidt) som selv ser at de blir behandlet galt og selv klarer å ta tak i det.

Vet ikke helt hva du kan gjøre da.. Prøve å snakke han til fornuften? Uten å bukke under selvsagt, du trenger ikke si unnskyld. Om alt et håpløst så kan dere jo prøve et sånt familie kontor(eller hva det nå heter). :)

Skrevet

Høres ut som denne mannen er alt annet enn god for deg. Jeg håper du er sterk nok til å bryte ut, at du gjør mer enn bare "tro" at du skal ut av forholdet.

Skrevet

Minner meg om en eks av meg, og jeg er veldig glad for at vi aldri flyttet sammen og fikk barn. Han ødela meg psykisk (og jeg fikk fysiske plager som begynnende magesår og trøstespiste så jeg gikk opp 20 kg) over ca bare 6 mnd så jeg måtte gå til psykolog, og fikk diagnosen PTSD. Men det hjelper jo ikke deg :(

Denne fyren er ikke bra for deg, han driver på med psykisk terror og kommer ikke til å bli bedre. Det skal isåfall MYE til regner jeg med. Jeg hadde gått i fra han selv om det er vanskelig pga barnet. Finn noen som kan hjelpe deg med pakkingen siden du er høygravid, og noen du kanskje kan bo hos midlertidig. Jeg regner med at han ikke blir blid når du sier at det er slutt og du vil neppe klare å bo sammen med han frem til du har funnet en ny plass å bo. Hvis du frykter at han kan klikke veldig og kanskje bli voldelig så ha noen sammen med deg når du sier at det er slutt og ha pakket en bag på forhånd.

Han hadde ingen god grunn til å åpne telefonen og snike på den. Bare det beviser jo at han er en sykelig sjalu person :( Jeg hadde aldri gjort noe sånt! Hadde jeg vist hvordan man gjør sånt og jeg fant en gammel mobil som tilhører samboer så hadde jeg spurt om lov til å åpne den, og hadde gitt den til han rett etter jeg hadde klart det, hadde ikke sniket på den. Det handler om å ha respekt for andre mennesker.

Det er sikkert veldig vanskelig å forlate han, men husk at du får ikke nåtiden tilbake! Tenk på deg selv og din fremtid, du har bare ett liv og det lever du NÅ. Tenk også på barnet, tenk på hvordan han kanskje blir som far. Kanskje han blir en super far men barnet vil merke etterhvert at noe er galt mellom dere og kanskje bli vitne til slik som han holder på med deg. Jeg trur ikke at du kan snakke denne fyren til noen fornuft, han er og blir en fjott! Du fortjener noe mye bedre og det vet du :hug:

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

I et godt forhold skal man støtte hverandre og bygge hverandre opp. Du er i et forhold med en som gjør deg nervøs, flau og lei deg. Er det sånn du vil ha det?

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Den mannen er psyk og han mishandler deg på det groveste! Snakk med jordmor og fortell alt sammen SNAREST!!

Kom deg vekk fra ham!

AnonymBruker
Skrevet

Barnet ditt fortjener bedre enn en mor som er ødelagt av det som skulle være mannen hennes. Du kan jo ikke la barnet vokse opp med så mye krangling og beskyldninger. Hvis du ikke klarer å gå for din egen del så tenk på hvordan du vil at barnet skal ha det!

Mannen din har nok noen store problemer som du ikke kan fikse , og som han må ville ta tak i selv. Men på den måten han holder på så ødelegger han jo bare deg også. Kanskje det at du forlater han på grunn av hans sykelige sjalusi kan hjelpe han til å få opp øynene.

Anonym poster: 5f169f2e96275dec205b6d70a783aa2c

Skrevet

Da jeg leste overskriften tenkte jeg på å minne om hvor nærtagende vi damer kan bli som gravide hormonbomber. Men DETTE skal du ikke finne deg i!!! En slik oppførsel som han viser har ingenting i et forhold å gjøre!! I stedet for å være ekstra støttende i en litt tung tid som gravid, og å glede seg til å stifte familie sammen, så psyker han deg ned og tråkker på deg! Er glad for at du ser at det er HAN som har feilen her.

Snakk med noen og få litt hjelp. Jordmor, lege, nær familie/venninne. Han må jobbe myyyee med seg selv for å kunne fungere i et forhold!

• Liker 2
Skrevet

Fyren virker ikke helt stabil, jeg ville ha brutt forholdet og fått meg en egen plass før barnet blir født.

Når babyen kommer så får du det travelt nok om du ikke skal ta deg av en sykelig sjalu dott av en mann og.

Skrevet

Takk dere. Ligger nå rett ut på rommet og gråter stille.

Han ser ikke at han gjør noe feil, sier at "hele jeg er en

skitten løgn"... Siden jeg ikke har snakket om fortid?..

Jeg var ingen hore. Jeg lå ikke rundt men ja, jeg flørtet!

Men alt er FØR vår tid!!! Og jeg at mye vondt nå. Orker ikke sex hver dag.. For alt jeg vet flørter han med andre nå siden han er så opptatt av hva jeg gjør hele tiden.... Siden han tenker jeg gjør sånne ting osv. På seg selv kjenner man andre?...

Jeg prøver være sterk men nå har jeg vondt. Fryktelig lei meg... Skulle ønske han ikke var sånn pg skulle ønske han i alle fall SÅ at han er problemet i denne settingen.

Han er ikke snill mot meg :( får meg til å føle meg skikkelig utilstrekkelig og skitten :( føle meg mindre verdt enn denne eksen hans som " sugde bedre enn meg" osv(han sa mye vondt til meg nå i stad)... Jeg vet det er han som er feilen her men au så vondt det gjør...

Skrevet

Uff...Det høres ut som en forferdelig og uholdbar situasjon å være i :trist: Håper du har venner og/eller familie du kan søke støtte hos. Vil bare gi deg en :hug: og håper du finner styrke til å komme deg vekk fra denne mannen som høres ut som en psykopat uten selvinnsikt.

Skrevet

Dette er ikke bra for deg - og nå har du sett at hans egoisme er bunnløs. Dere venter barn sammen, og han klarer ikke å legge sin egen dritt til side under disse omstendighetene engang. Dette bør få alle varselslamper til å lyse rødt. Denne mannen omtaler moren til sitt ufødte barn som ludder og hore, og alt han sier oser av forakt. Kjære vene - dette må du ut av, du kan ikke regne med at det blir bedre etter at barnet er født. Barnet ditt trenger en mor med overskudd og et positivt selvbilde. Ikke la deg bryte ned.

Mannen har store problemer som han må ta tak i før han kan bli en god samarbeidspartner som vil kona si det beste. Snakk med helsesøster og be om råd.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...