AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Hei dere! Jeg har nå begynt med styrketrening hjemme. Har en vektstang + manueler som jeg bruker. Tar knebøy, glute bridge, utfall og øvelser som aktiverer rumpa. Har nå kjøpt meg proteinpulver som jeg skal ta etter treningen. (24g proteiner) i en shake. Spiser så klart riktig mat ellers, med litt underskudd. Prøver å få i meg mye proteiner. Er slank fra før av, så vil opp i muskelmasse og ned i fettprosent. Prøver å ta planken hver dag. Kommer dette til å fungere? Anonym poster: 0bceb965eee073d0d3c4674b3995c8f3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Nå ble jeg glad. Tusen takk :-) Anonym poster: 0bceb965eee073d0d3c4674b3995c8f3
Gjest Puravida Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 (endret) Jeg gjør akkurat det samme som deg og er slank fra før. Har trent hardt styrke på lår og rumpe annenhver dag i tre måneder uten pause og spist bra hele tiden. Ser litt forskjell, men ikke ekstremt mye. Ville bare nevne at det tar virkelig tid så ikke gi opp! Endret 2. april 2013 av Puravida
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Jeg gjør akkurat det samme som deg og er slank fra før. Har trent hardt styrke på lår og rumpe annenhver dag i tre måneder uten pause og spist bra hele tiden. Ser litt forskjell, men ikke ekstremt mye. Ville bare nevne at det tar virkelig tid så ikke gi opp! Tusen takk for svar. Ja jeg rekner med at det tar en stund før jeg ser resultater, selv om jeg ikke har et så altfor ille utgangspunkt fra starten av. Hvor høy er du, og hvor mye veier du? :-) Om du vil fortelle da. Og ligger du i underskudd? hvor mye ca? Anonym poster: 0bceb965eee073d0d3c4674b3995c8f3
Gjest aam1972 Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Husk å legge mye vekt på, det må være tungt skal det funke.
Gjest Puravida Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Tusen takk for svar. Ja jeg rekner med at det tar en stund før jeg ser resultater, selv om jeg ikke har et så altfor ille utgangspunkt fra starten av. Hvor høy er du, og hvor mye veier du? :-) Om du vil fortelle da. Og ligger du i underskudd? hvor mye ca? Anonym poster: 0bceb965eee073d0d3c4674b3995c8f3 Hvis du vil kan du gå innom treningsdagboken min, der har jeg (side 2) tre formbilder av rumpen. (Yeah stay classy, sant haha) Hadde helt flat rumpe i januar, i februar merket jeg forskjell, men nå er den "eksplosjonen" man får på starten over og ting går veldig sakte. Fælt førbilde altså, kan dessverre ikke skryte av de to andre heller. Flat going big. Til jul har jeg drømmerumpen:) Jeg er 171 og veier 58 kilo. Har gått i underskudd (ca 1500, men mer når jeg trente) og trent hard (!) styrke på rumpe og lår. Nå skal jeg forresten ikke spise i underskudd mer. Legger meg mot 1700-2000 for overskudd nok til å løfte tyngre. Jobb hardt så får vi begge sprettrumpe til juni!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Hvis du vil kan du gå innom treningsdagboken min, der har jeg (side 2) tre formbilder av rumpen. (Yeah stay classy, sant haha) Hadde helt flat rumpe i januar, i februar merket jeg forskjell, men nå er den "eksplosjonen" man får på starten over og ting går veldig sakte. Fælt førbilde altså, kan dessverre ikke skryte av de to andre heller. Flat going big. Til jul har jeg drømmerumpen:) Jeg er 171 og veier 58 kilo. Har gått i underskudd (ca 1500, men mer når jeg trente) og trent hard (!) styrke på rumpe og lår. Nå skal jeg forresten ikke spise i underskudd mer. Legger meg mot 1700-2000 for overskudd nok til å løfte tyngre. Jobb hardt så får vi begge sprettrumpe til juni! Ååå du er kjempeflink! Har lest dagboka di nå, og kommer til å følge med videre. Jeg er forresten 49 kg og 164 høy, men har forsatt en litt fett på lårene som jeg vil bli kvitt. Tenker derfor at det er best å holde seg i et underskudd en stund, sånn som du har gjort. Liker å lese om hva du spiser og sånt, det gir meg iallefall en del tips selv. Gleder meg til å begynne skikkelig!! Tok min første styrkeøkt i dag, utrolig slitsomt, men samtidig deilig! Du har forresten en kjempefin rumpe, og enda finere på etterbilde. Stå på! :-D Anonym poster: 0bceb965eee073d0d3c4674b3995c8f3
Gjest Puravida Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Ååå du er kjempeflink! Har lest dagboka di nå, og kommer til å følge med videre. Jeg er forresten 49 kg og 164 høy, men har forsatt en litt fett på lårene som jeg vil bli kvitt. Tenker derfor at det er best å holde seg i et underskudd en stund, sånn som du har gjort. Liker å lese om hva du spiser og sånt, det gir meg iallefall en del tips selv. Gleder meg til å begynne skikkelig!! Tok min første styrkeøkt i dag, utrolig slitsomt, men samtidig deilig! Du har forresten en kjempefin rumpe, og enda finere på etterbilde. Stå på! :-D Anonym poster: 0bceb965eee073d0d3c4674b3995c8f3 Takk:) Da har du jo et kjempe bra utgangspunkt! Men som en over her skrev, husk at du må løfte tungt for at det skal funke. Jeg tar eks. 65 kilo i beinpress, 40 kilo i knebøy og går lengre ned enn 90 grader, 40 kilo i knestrekk og 10 kilo i utfall (manualer). Kan godt være du kan ta mye tyngre enn meg igjen siden jeg er veldig svak! Nevner det bare fordi det er kjedelig å trene lenge uten fremgang hvis man ikke trener effektivt nok. Det skal svi skikkelig, og derfor er det viktig at du ikke spiser for lite mat. Jeg fokuserer også på mat med sunt fett, lite karbs og masse protein. Altså ren mat. Fisk/kylling/egg/salat/nøtter/helmelk/advokado/grønnsaker osv. Jeg merket også at fettet slapp lettere når jeg kuttet ut brød, ris, pasta og drikker med tilsettningsstoffer og kullsyre:) Takk igjen! Målet er jo den rumpa avbildet på første side, så har en lang vei igjen!
Athene Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Jeg var slank fra før, og trente mye cardio så var også ganske veltrent, men trente aldri styrke. Bestemte meg for å legge inn 2-3 styrkeøkter i uka, kun 20 minutter pr gang, fordi jeg merket at muskelmasse og stramhet ikke var som før da jeg rundet 30. Jeg merket store endringer veldig raskt. Både på holdning og definerte muskler. La på meg noen kledelige kilo uten at klesstørrelsen endret seg. Så min erfaring er at dersom man er slank fra før av og har et sunt kosthold får man stor effekt av styrketrening veldig raskt.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 Jeg var slank fra før, og trente mye cardio så var også ganske veltrent, men trente aldri styrke. Bestemte meg for å legge inn 2-3 styrkeøkter i uka, kun 20 minutter pr gang, fordi jeg merket at muskelmasse og stramhet ikke var som før da jeg rundet 30. Jeg merket store endringer veldig raskt. Både på holdning og definerte muskler. La på meg noen kledelige kilo uten at klesstørrelsen endret seg. Så min erfaring er at dersom man er slank fra før av og har et sunt kosthold får man stor effekt av styrketrening veldig raskt. Takk for svar, nå ble jeg glad. Er veldig slank, men utrolig utrent, så derfor skal det vel sikkert ikke såå mye til før jeg merker noe selv tenker jeg. Eier vel nesten ikke muskelmasse, men kan se litt muskler på magen iallefall. Gleder meg til resultatene kommer, men jeg vet at jeg må være tolmodig Anonym poster: 0bceb965eee073d0d3c4674b3995c8f3
Gjest fry Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 Jeg så den herligste sprettrumpa på ei norsk jente i går. Blond, høy og enorm samba-rumpe à la noe man ser i Rio de Janeiro. Yum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå