Gå til innhold

Hva slags egenskaper ser du etter i en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fyr løs :)

Anonym poster: ca2368192ff86d6329067589ba645467

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En som er trygg på seg selv, og har humor. Har han de to tingene, så har han alt.

Men man må ikke forveksle arroganse med trygghet - det er to helt forskjellige ting ;)

Anonym poster: 39f781c2d2f805d4c0290e7aee55e59d

AnonymBruker
Skrevet

Betalingsevne, kredittverdighet, spandabel og generøs, tja, det var vel det.

Anonym poster: 133171d7328c23f854a226ea6994b4da

AnonymBruker
Skrevet

Samme humor som meg, sporty, trofast og ikke redd for å være direkte/ærlig. Jeg setter stor pris på ærlighet! Jeg er ganske ærlig av meg selv, og liker ikke løgn da jeg har vanskelig for å stole på folk igjen etter en løgn, enten det er snakk om en stor løgn eller en liten en.

Og så er det viktig at han er høyere enn meg. Minst 10 cm høyere.

Anonym poster: 34342363ec10464d584bfab33a9d5be4

Skrevet (endret)

Frilufts person, smart og gjerne engasjert i historie samfunnsfag. Og gjerne en som kan litt om alt liksom, slike menn elsker jeg! Og en som liker og prøve nye ting og som også har lyst til og prøve "alt".

Endret av lottelotti
Gjest Skippern
Skrevet (endret)

Betalingsevne, kredittverdighet, spandabel og generøs, tja, det var vel det.

Anonym poster: 133171d7328c23f854a226ea6994b4da

Edit: Beklager å bryte en så fin tråd med tullesvar, til dette innlegget. Fortsett.

Endret av Skippern
Skrevet (endret)

Hvis det er et forhold jeg ser etter (Ja) ser jeg etter noen som kan gi meg kjærlighet og vennskap. Hva slags personlige egenskaper er vel litt vanskelig, for det er jeg litt åpen for. Men hva er han ute etter og hva styrer han mot meg og meg i mot han? De personlige egenskapene er på en måte noe som tilpasser seg, med mindre det er helt, helt feil fra før.

Gjerne være litt out-going (ikke for mye inne alene) og ha egne interesser uten å gå helt inn i et distansert tomrom og sperre resten ute etc (med mindre han er forfatter, den slags), samtidig som filmkvelder og innekvelder sammen er kos. Han burde være nysgjerrig på ting rundt seg; samtaleemner gående. Sosial empati og intelligens er viktig når han skal forholde seg til mennesker, meg, og dyr i alle fasonger og samfunnet generelt. Ikke et innestuet vesen, med andre ord. Ikke for satt fast! - Han burde hvert fall ha et ønske om å ikke være det og ønske å gå i de retningene.

Han må ikke være en skikkelig dominant type, ei heller helt padde-flat; her må man balansere hvor man er sterk og hvor man er svak. Vil ikke at han skal være stiv, selvhøytidelig og kald.

Han må være litt beskyttende, trygg og være opptatt av kjærlighet, og det er ikke lett å finne de som både er styrt at kjærlighet og trygghet pluss frihet og interesser som meg. Han må være glad i sex og nærhet, for jeg er kosete og elsker å sove inntil han etter en lang dag.

Jeg dør innvendig om jeg må gjette hva personen mener om alle ting rundt seg, og hvis han er lang-sur uten å si hva det er. Han må gi av seg selv; Nysgjerrigheten vekkes av det han sier og gjør, ikke det han holder skjult, så han må våge å la meg bli kjent med han.

Og jeg er rett og slett lojal, er jeg forelsket så er jeg forelsket og det skal mye til for at jeg ikke skal være det, så jeg orker ikke mye drama rundt sjalusi vås, manipulering og games; jeg er et trist vesen når jeg dør innvendig. Ein blå klump under dyna. Utroskap er fy-fy; si i fra om du har det dårlig.

Det er også viktig å være i forandring, gi overraskelser i ny og ne pga nye opplevelser og erfaringer. Jeg må ha det morsomt med han for jeg elsker å le og må ha ting trygt, men fortsatt i forandring slik at det blir nok spicy.

:fnise:

Hmmm. Det meste vil vel uansett bli snudd opp ned når jeg skulle finne noen, men mye her er absolutt noe jeg ser etter.

Endret av Maisie
Skrevet

Familiekjær (ikke fordi jeg ønsker meg flere barn, men vil ha en mann som er opptatt av å prioritere familien, også fordi jeg har et nært forhold til søsken/foreldre/nevøer/tante/onkel/bestefar og han må tåle div familieselskaper), ryddig økonomi (betyr ikke velstående, men at han gjort sunne økonomiske prioriteringer som jeg selv har gjort), lojal, trofast, HUMOR/selvironi (ellers overlever han ikke sammen med meg), kommunikativ, høyere enn meg og ikke yngre enn meg (litt flau over at dette er såpass viktig for meg...), glad i fysisk nærhet (både kos, armkrok, sex og kyssing), pågangsmot og arbeidslyst.

Skrevet

Balansert og ikke lar noen/noe (som trafikk) hverken hisse han opp fort, eller vippe han av pinnen. Tålmodighet, nyskjerrig, leken men ikke spiller spill.

Trygg på seg selv og sin bakgrunn, god kamerat og liker å være sosial, lam på kjøkkenet og ulv i resten av huset

• Liker 1
Skrevet (endret)

At han er:

* Snill og grei

* Ikke rik, men økonomisk selvstendig.

* Har god humor

* Liker å reise og oppleve verden

* Trofast

* Omtenksom

* Romantisk

* Lojal

* Samfunnsinteressert/engasjert

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Modenhet først og fremst. At personen er sånn omtrent ferdig med å "rase fra seg" på byen, o.l. Og at personen har stabilitet og trygghet i livet sitt. Trenger ikke eie eget hus, bil, osv, men være ferdig med den klassiske "ungdomstiden".

Og omtenksomhet, og lojalitet. At han kan ha ett forhold med én kvinne over en lengre periode. At det ikke går opp og ned i bølger, men at han er stabil i forholdet. Og selvfølgelig at han er lika forelska i meg som i han. Det er viktig for å få et godt forhold.

Det er også utrolig viktig at jeg føler kjemi med denne personen. Så utseendet hans, og spenningen oss i mellom er selvfølgelig en del av bildet.

Skrevet

Ikke tar seg selv så høytidlig, liker å diskutere, er løsningsorientert, handyman, rund & real. Hjelpsom, hensynsfull, elskverdig...

Ha samme tanker om hva lykke er.

• Liker 1
Skrevet

Ikke tar seg selv så høytidlig, liker å diskutere, er løsningsorientert, handyman, rund & real. Hjelpsom, hensynsfull, elskverdig...

Ha samme tanker om hva lykke er. Ikke en som liker friluftsliv, ikke en som vil ha meg inni et telt, eller vil høre på hellbillis i bilen... Hahah for meg er det ulykka hahaha. Arti vi er så unike i våre ønsker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Balansert og ikke lar noen/noe (som trafikk) hverken hisse han opp fort, eller vippe han av pinnen. Tålmodighet, nyskjerrig, leken men ikke spiller spill.

Trygg på seg selv og sin bakgrunn, god kamerat og liker å være sosial, lam på kjøkkenet og ulv i resten av huset

Søren.

Jeg er ulv ved middagsbordet, men lam i resten av huset.

Anonym poster: eb0e95ca5a4438ccad495ec937fa5757

• Liker 1
Gjest Mariah
Skrevet

*Snill

*Familiekjær

*Intelligent

*Reflektert

*Avbalansert

*Har ambisjoner og mål med livet sitt (trenger ikke være innen karriere)

*Veltrent/opptatt av kosthold

Men ikke minst er det viktig at vi har god kjemi, og at vi også er gode venner :)

Skrevet

Søren.

Jeg er ulv ved middagsbordet, men lam i resten av huset.

Anonym poster: eb0e95ca5a4438ccad495ec937fa5757

. Skratter!!!
  • Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Vi må først og fremst ha god kjemi - med det mener jeg at det bare "klikker" mellom oss. Dette er noe jeg opplever med noen få mennesker nå og da, og det er for meg en nødvendig forutsetning.

Ellers må han selvfølgelig være en snill og omgjengelig person. Han må være åpen og ærlig og sette god kommunikasjon høyt. Han må være villig til å dele tanker og følelser med meg. Han må også ha humor og selvironi. Når det gjelder mer fysiske ting, må han være glad i nærhet, kos, kyssing og sex.

Med dette kommer man langt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...