Noteknekk Skrevet 2. april 2013 #21 Skrevet 2. april 2013 Er det som om du har et slags spindelvev foran øynene? Står det i ro eller flyter det rundt? Ser du dårligere pga dette? Er du nærsynt? Hvor mye i så fall? Jeg syns det kan høres ut som en rift i netthinna eller lignende. Jeg ville tatt kontakt med optikeren, evt andre optikere, i morgen og forklart situasjonen og bedt om å få en time allerede i morgen. Ikke vær i for mye aktivitet, i tilfelle det er rift eller løsning i netthinna, så ikke mer løsner. Ikke meninga å skremme deg, men jeg syns det høres ut som typiske symptomer og hvis det skulle være tilfelle så er det viktig å få rask behandling.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #22 Skrevet 2. april 2013 Er det som om du har et slags spindelvev foran øynene? Står det i ro eller flyter det rundt? Ser du dårligere pga dette? Er du nærsynt? Hvor mye i så fall? Jeg syns det kan høres ut som en rift i netthinna eller lignende. Jeg ville tatt kontakt med optikeren, evt andre optikere, i morgen og forklart situasjonen og bedt om å få en time allerede i morgen. Ikke vær i for mye aktivitet, i tilfelle det er rift eller løsning i netthinna, så ikke mer løsner. Ikke meninga å skremme deg, men jeg syns det høres ut som typiske symptomer og hvis det skulle være tilfelle så er det viktig å få rask behandling. Ville ikke ha sagt spindelvev akkurat.. Er nærsynt (1.25). Anonym poster: 9d391f4aec50d643f6a34baa90637a48
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #23 Skrevet 2. april 2013 Hei Da tror jeg kanskje TS mister nett tilgang snart . Tror det blir best sånn. Hilsen en som så absolutt tar ting på alvor!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #24 Skrevet 3. april 2013 Hvordan er øynene dine i dag? Anonym poster: e9247848956f3e104a1e436c1c760bf0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå