Gå til innhold

Bare sex og initiativ.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann som jeg bare er interessert i noe seksuelt med, og han er ikke interessert i noe mer med meg.

Vi har hatt sex en gang, så det er ikke noe etablert relasjon, men vi har blitt enig om å være i kontakt med hverandre. Jeg møtte han på søndag, så det er ikke lenge siden. Sendte han en mail i etterkant, for å si takk for kvelden - mtp at han kanskje var litt mer ivrig på komplimenter og sånt når vi var til sengs sammen. Jeg viste at jeg hadde det fint, men jeg sa ikke like mye som han. Fikk et hyggelig svar tilbake, og han sa at vi skulle holde kontakt.

Jeg har fått inntrykket av at han er en mann som sier ifra dersom han ikke er interessert i noe mer, og jeg vet at han setter pris på ærlighet. Allikevel blir jeg usikker, kanskje spesielt fordi han har en fantastisk kropp, mens jeg har en ganske vanlig kvinnekropp som jo er formet som et timeglass, men kunne vært et par cm mindre og med en litt faster mage/lår/rompe. Det kunne han jo ikke se før vi hadde sex, så jeg er redd for at han ikke finner meg attraktiv nok. Jeg vet det er irrasjonelt, og jeg er ei av de som mener at man skal sette pris på kroppen sin som den er, men jeg klarer ikke å følge dette når jeg ligger med folk. Blir altfor selvbevisst(ikke i den forstand at jeg ikke klarer å slippe meg løs, men mer i etterkant).

Jeg har lyst til å møte han igjen om ikke så lenge, men jeg vet ikke om jeg burde ta initiativ. Eller evnt hvor lenge jeg bør vente. Er det dumt å være for "på" når begge er klare på at de ønsker videre kontakt? Jeg tenker ikke å ta kontakt i dag, men kanskje til helga.. Åh, jeg som tenkte at jeg ikke ville tenke for mye denne gangen.

Anonym poster: 95740e49bc89f501e59e1555093a7654

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En veldig dårlig tittel ser jeg, men ja. Gjort er gjort.

Ingen som har noe å komme med? :)

Vente eller ta kontakt i løpet av uka(torsdag/fredag kanskje)?

Anonym poster: f4aa8caede758edd71bb68ea4848f883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...