AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Dere som er/har vært samboere, hvor langt ut i forholdet flyttet dere sammen? Hadde dere kjent hverandre lenge i forkant, og hvordan gikk det? Anonym poster: 7b172722d362119488e88da55445b03d
Gjest katarina Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Hei, jeg flyttet inn med min nåværende kjæreste da vi hadde vært sammen i 1 år. Vi var veldig gode venner i 2 år før vi flyttet sammen. For vår del så var det ikke helt uproblematisk å flytte sammen, og vi flyttet fra hverandre igjen etter ca. 6 mnd. Jeg bestemte meg for å flytte ut, selv om han helst ville at vi skulle fortsette å bo sammen. Grunnen til at jeg ønsket dette var at jeg følte at vi flyttet sammen for tidlig. Vi studerer begge, og jeg følte egentlig ikke at vi hadde etablerte nok liv til å bo ilag. Jeg bestemte meg for at jeg ikke ville flytte inn med han før jeg hadde fast inntekt og før jeg fikk oppleve hvordan det er å bo alene. Jeg tror det er lurt å ikke flytte inn med noen før en i alle fall er økonomisk etablert. Dessuten så føltes det ikke riktig for meg å flytte inn med noen når jeg "bare" er 20 år. Jeg vet det er mange som gjør det, men for min del så føles dette veldig feil. Uten å si noe med sikkerhet, så tror jeg mange flytter inn sammen litt for fort. Mange av mine venninner flyttet sammen med kjærestene sine øyeblikkelig da de begynte på universitetet, og jeg forstår egentlig ikke hvordan de klarer det. Jeg ble i alle fall veldig deppa av det hele. Nå som kjæresten og jeg ikke bor sammen lengre har vi et bedre forhold enn noensinne før, og jeg føler ikke nå at jeg vil angre på å ha gått glipp av noe, når vi en dag flytter sammen igjen. Hovedsakelig tror jeg at å flytte inn med noen er en veldig alvorlig avgjørelse, fordi det er ikke bare bare å dra vekk igjen hvis man en dag føler for det. I fremtiden kan bare to ting skje i et forhold, enten forblir man sammen livet ut eller så slår man opp. Jeg tror det er viktig at når to personer flytter sammen så må de begge ville at ting skal være livet ut, fordi ellers blir det nok mye hardere å slå opp enn om begge bodde fra hverandre. Lykke til jeg håper du finner noe som hjelper her.
Barcelone Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Det er jo mange ting som spiller inn. Folk er jo forskjellige. Det første året mannen min og jeg var sammen studerte jeg i en by på Østlandet, mens han er fra Sørlandet og jobbet der. Vi kjøpte hus sammen da vi hadde vært sammen i 8 mnd, men flyttet ikke sammen før vi hadde vært sammen et år fordi jeg fortsatt gikk på skolen. Vi var i slutten av 20 årene og visste hva vi ville, så vi kunne nok ha flyttet sammen før om omstendighetene hadde vært annerledes.
karolinn Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Man blir ikke sammen fordi man skal gjøre det slutt, så jeg flytter gjerne sammen på dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Eh, vel tror jeg flytta rett inn hehehe. Hadde kjent hverandre 6 måneder, men kjente ikke hverandre så godt egentlig. Galskap når jeg tenker tilbake på det Var en god kompis og nabo til broren min. Jeg var på besøk med broren min, overnattet der noen dager, og vips så overnattet jeg inne med kompisen. Og ble værende Nå er det 7,5 år senere og vi har 2 barn sammen. Jeg var 20 år og han var 23 år. Er vel ingen fasit på hvor fort man kan/bør flytte sammen. Individuelt, som alt annet. Anonym poster: 4711d3776d611a52d9cd6d48bce2fe07 1
Gjest *Maja* Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Her flyttet vi offisielt sammen etter 4 mnd, men han bodde hos meg etter 2 mnd. Gift på 5.året nå så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå