Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som et mot-svar til den andre tråden, er jeg interessert i å finne ut hvilke produkter dere har testet og vært fornøyd med :-)

Skriv gjerne hva produktet er ment til og hvem det funker for(hvis du vet noe sånt).

Anonym poster: 4ea75dfc2a1d0215d7f42902efd85c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LUSH sine ferske ansiktsmasker er gull for huden. Jeg har brukt Ayesha og Love Lettuce en god stund nå, og har ingenting å klage på. Brukes etter å ha skrubbet ansiktet først.

Samme med Bobbi Browns Long Wear Even Foundtaion SPF 15. Ser jo helt ut som hud, spesielt om man tar et slags matt (og ganske usynlig) pudder over.

Laura Biogiotti sin parfyme 'Laura' er forøvrig den evig regjerende på min parfymehylle. Lett og med duften av rose.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Laura Mercier tinted moisturizer. Fuktighet med svak dekkevne, perfekt til hverdagsbruk.

Diorshow skinflash concealer.

Morton Brown dusjsåper

Bumble and Bumble sunday sjampoo. Og seaweed shampoo og balsam.

Urban decay naked 2

Nars foundation

Makeup forever primer med grønn undertone

Urban decay eyelid primer

Alle har sine favoritter. Og alle produkter virker ulikt fra person til person. Selv synes jeg Lush ansiktsmaskene (som nevnt over) er håpløse, decleor er mange ganger bedre på min hud. Det er derfor vanskelig å komme med tips som passer alle.

Endret av Athene
Skrevet

Soap and glory sin lip plumper - Har aldri vært borti en plumper som gjør jobben sin bedre, og den sitter bra, og føles bra å ha på.

Redken sin Extreme treatment - Lukter kjempegodt, og håret blir skikkelig mykt av det

Healthy Sexy hair shampoen - Farger/bleker håret en del. Har vært der hvor håret rett og slett detter av pga for mye bleking, og den shampoen gjør jobben sin! Tok ikke lang tid før håret var mykt og sterkt igjen

Også enig med Athene over her, er ikke sikkert produktene fungerer like bra for alle :)

Gjest Vevila
Skrevet

Velvære å velvære.. mitt eneste "triks" er carmex for leppene! Det som en gang var røde, sprukne, blødene sår er nå... lepper :danse:

Ellers er jeg veldig fornøyd med alt jeg kjøper hos http://teleurt.no/ :smilorange:

Skrevet

Øyeskygge fra Barry M, kjøpt hos Coverbrands. Synes de sitter bra, sprekker ikke opp og fin farge. Liker veldig godt :D

Jeg liker veldig godt ansiktskrem, rens, deo og bodyloiton fra Biotherm. Synes de fungerer bra og holder hva de lover. Brukt i mange år og veldig fornøyd.

Gjest Errata
Skrevet

Nourish sin fuktighetskrem "Argan skin renew". Huden min er endelig myk igjen etter en marerittvinter, jeg blir ikke rød i ansiktet av den (reagerer på mye rart) OG jeg har ikke fått kviser av den. Stort pluss for at den koster under 200,- på feelunique også.

Også er jeg ganske fornøyd med mineralsminke fra tikei, kanskje allermest fordi det var så lett å bestille små prøver til 10 kr stykke, slik at jeg som alltid sliter med å finne noe som passer min lyse hud slapp å ende opp med noe som nok en gang var for gult eller rosa. Prøvene har faktisk vart en stund også.

Skrevet

Hudpleie fra Korres, billig og bra (for min hud).

Md sin scrub

Decléor sin hydra Floral fuktmaske

Primer og naked 2 fra urban decay

Ole Henriksen cooling eye gel(påført LITEN mengde, tar jeg for mye virker det mot sin hensikt=/)

Øyeskyggeprimer fra too faced

Skrevet

Her er noen av mine desidert beste produkter, etter mye prøving og bomkjøp gjennom årene:

* Moroccanoil sjampo og balsam + håroljen. (Og lufttørke håret etter vask.)

* Clinique Supermoisture Makeup foundation, den eneste foundation som virkelig er supermoisture på min knusktørre hud. Jeg har så og si prøvd ALT som er å søke opp for 'Very Dry Skin' på google, og denne er den jeg er aller mest fornøyd med!

* Clinique Chubbystick. Jeg er ikke en lebestift person, men disse er bare helt geniale!

(Jeg har noen 'favoritter' innen mascara, blush, finishing pudder, bronzer, eyeliner og øyeskygge også, men de er ikke så bra at jeg ikke ville prøvd noe nytt.)

Skrevet

Lipbalmer fra Hurraw!

Har 14 forskjellige lukter. Favorittene er kirsebær, mint, kaffe og lakris.

Skrevet (endret)

Cliniques 'long last glosswear SPF 15' lipgloss

Endret av heyhoe16
Gjest Tigress
Skrevet

Avibon a-vitaminpommade. Masse a-vitaminer, veldig billig, men ein må til eit fransk apotek (eller kjøpe på nett, men då er prisen mykje høgare), og gjer huda veldig "plump" og fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...