Pingting Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Mulig dette er fullstendig feil sted å spørre, men verdt et forsøk. Jeg designer invitasjonene våre selv, og leter etter et trykkeri hvor jeg kan få dem printet. Trenger rundt 50 invitasjoner. Og gjerne et prøvetrykk eller i det minste mulighet til å bestille et lite antall. Fikk anbefalt Optimalprint, men de tilbyr ikke prøvetrykk og har i tillegg en minimum på 100 for brettede invitasjoner når man laster opp egen design. Ikke aktuelt. Noen tips? Nettbasert eller i Oslo.
Mangopai Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Shutterfly.com er verdt å sjekke ut ikke norsk, men har god erfaring med de!
ceci1985 Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Har bestilt 50 "save the date" - kort på vistaprint, kosta rundt 160 kr. Frakt på ca 110. Fornøyd, får da invitasjoner og takkekort i samme serie også!
Moderfavn Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Vi har brukt vistaprint til alt mulig i flere år nå. Invitasjoner og bordkort ble like fine som forventet.
Semydfe Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Anbefaler Printing på Ryen i Oslo. De har laget våre invitasjoner. Har flinke grafiske designere, men vil tro de kan trykke det du har designet selv også. www.printing.no
Gjest Adriane Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Jeg tenkte på Allkopi, som CathFoto. Aldri brukt de privat, men hatt mye med de å gjøre i jobbsammenheng. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå