Gå til innhold

Hjelp hjelp hjelp! Pappa fikser kameraet mitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 4-5år siden, da jeg var 17år og fortsatt bodde hjemme hos far, hadde jeg en kjæreste. Til bursdag fikk jeg et digitalkamera, og naturlig nok ble det ganske spennende med kamera og to nyforelska ungdommer.

En kveld da vi var litt fulle, tok vi mange bilder mens vi hadde sex og morgenen etter var kameraet ødelagt. Jeg tok det med hjem og gjemte det i skapet.

I dag fikk jeg melding av pappa. "hei jenta mi, jeg fant det gamle kameraet ditt i skapet. Byttet batterier og dælja litt i det og nå funker det nesten igjen. Skal reparere det ordentlig når jeg kommer hjem".

Jeg tror jeg må legge meg ned og dø...

Anonym poster: 5723a23bfa1af7d2cf76d00874f77a3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kryss fingra for at han ikke klarer å fikse det!

AnonymBruker
Skrevet

For 4-5år siden, da jeg var 17år og fortsatt bodde hjemme hos far, hadde jeg en kjæreste. Til bursdag fikk jeg et digitalkamera, og naturlig nok ble det ganske spennende med kamera og to nyforelska ungdommer.

En kveld da vi var litt fulle, tok vi mange bilder mens vi hadde sex og morgenen etter var kameraet ødelagt. Jeg tok det med hjem og gjemte det i skapet.

I dag fikk jeg melding av pappa. "hei jenta mi, jeg fant det gamle kameraet ditt i skapet. Byttet batterier og dælja litt i det og nå funker det nesten igjen. Skal reparere det ordentlig når jeg kommer hjem".

Jeg tror jeg må legge meg ned og dø...

:fnise:

Du burde kanskje slettet bildene. Er det lang reisevei hjem til deg? Kan du be en venn/søsken om å hente den for deg ?

Anonym poster: e364c3a6347db95f9a807d5082a8fe5f

Skrevet

Oiiisann! :-O

Hva med å si at det er litt private bilder der, eller at du ikke husker helt hva som er på kameraet, så du vil gjerne se gjennom før han kikker? Eventuelt be han om å vente med å fikse det til du kan sitte der og gjøre det sammen med han, sånn at du kan evakuere kameraet hvis/når det funker igjen? :)

Gjest Tirkes
Skrevet

Da svarer du:

"Hei pappa! Så hyggelig. Men jeg foretrekker at du lar være, det er bilder på minnebrikken som jeg helst ikke vil at du skal se! :) Fint om du lar kameraet ligge til jeg kommer hjem neste gang!"

...du var voksen når du fikk kameraet, og jeg tror ikke en far i denne verden ønsker å se datteren sin i slike situasjoner, på lik linje med at barna ikke ønsker å se foreldrene sine i slike situasjoner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. :fnise: Jeg hadde blitt gigaflau om det hadde vært meg. *finner ikke den flaue smilyen som synker ned i jorda..*

Det er ikke alt foreldre skal vite.. Lykke til. :)

Anonym poster: 2ee5ef9d07bcfbd7b246c2ff45cde498

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Oi. :fnise::sjokkert::ler:

Si at han ikke får røre kameraet da det er sensitivt innhold der.

Skrevet

hahahaha! reis hjem å hent det da :fnise:

Eller du kan bare gi han beskjed at det ligger noen bilder der du ikke vil han skal se og om han ikke kan gå igjennom bildene. Tror nok han respekterer det, det er bedre enn at han finner dem og ser de hvertfall, for begges del!

• Liker 1
Skrevet

Eller si det som det er til faren din; at det er bilder der han ikke bør se så la kameraet være?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg må bare si at han ikke må sjekke bildene. Bor uheldigvis 4timer unna. Han sa at han kunne ta bilder med kameraet igjen da, så kan være han allerede har sett det....

Verste er at jeg ikke husker om jeg fikk slettet bildene.. For jeg husker jeg kom meg inn på kameraet, men at det slo seg av veldig fort.

-TS

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan utartet situasjonen seg, ts? Ble med ett litt nysgjerrig ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...