Noraaa Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 (endret) Jeg skal ha med kjæresten min hjem for første gang på torsdag.. Jeg har aldri hatt med en gutt hjem eller vært med en gutt hjem så jeg er så redd for hvordan det vil gå.. først..hvordan skal jeg si\spørre mamma og pappa om jeg kan få lov til å ha med han hjem? jeg er så utrolig feig så jeg vet ikke engang om jeg tørr å spørre dem om han kan komme....:\ også er jeg redd for å gå for fort fram..han har sagt han vil *kose* med meg..og når vi er på rommet mitt kommer jo sefølgelig han til å prøve seg..jeg vil jo men jeg er også utrolig redd... er også så redd for at mamma og pappa skal drite meg ut og at det skal *skremme han bort*..jeg er deprimert og prøver å forandret meg nå..prøver å komme tilbake til et vanlig liv hvor jeg er glad så jeg er så utrolig redd for å miste han..vil ikke bli såret igjen så må gjøre alt jeg kan for å beholde han... Hva skal jeg gjøre? tusen takk for svar Endret 2. april 2013 av Noraaa
tratrins Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Først og fremst ville jeg bare satt meg ned med foreldrene mine og sagt akkurat hvordan ståa er: at det er en gutt du liker og som du gjerne vil ha med hjem, og spørre om det er greit for dem. Så om det er greit, så ville jeg fortalt om all den usikkerheten du føler i forhold til at de kanskje kan drite deg ut og sånt, og be dem om å holde avstand. Siden du forteller at du er på vei ut av en depresjon, så er vel dette noe de er inneforstått med og skjønner at du kanskje er litt sårbar akkurat nå? Forhåpentligvis respekterer de dette. Og når det gjelder om han "kommer til å prøve seg", så synes jeg ikke at dette er noe du skal kaste deg inn i med en gang hvis du er usikker og redd! Nå veit ikke jeg hvor gammel du er, eller hvor erfaren du er, men slikt er noe som skal utforskes begge to sammen når begge to er klare for dette! Så jeg håper at du ikke begir deg ut på noe (seksuelt?) uten at du er klar for det, bare fordi du tror at dette er noe han forventer! Jeg håper at han er en ordentlig og grei gutt som respekterer et nei for et nei, og tar det sakte i starten om det er dette du trenger? Ellers ville jeg tro at han ikke er noe å spare på, om han ikke klarer å ta hensyn til deg i forhold til slike ting Jeg opplevde selv å være den "treige" i forholdet mitt i forhold til å utforske seksualitet og sånt, men kjærsten min da respekterte dette og ventet til jeg også var klar. Fram til det punktet gikk det mye i film, holde hender og plain kyssing 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå