Nerine_ Skrevet 2. april 2013 #1 Del Skrevet 2. april 2013 Har bestilt ett møbel og ble lovet at det skulle komme på lager innen 4 uker, noe som skulle vise seg at de ikke klarte å holde. Har også betalt et depositum. Har man noen rettigheter i slike tilfeller? Jeg syns det skjer hver gang jeg skal ha noe som butikken ikke har på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 2. april 2013 #2 Del Skrevet 2. april 2013 hvis butikken ikke har skrevet noe om dine rettigheter i forhold til din situasjon, så kan du be om å få hevet kjøpet og refundert depositumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 2. april 2013 #3 Del Skrevet 2. april 2013 Vi opplevde dette med Living. Jeg ba om å få pengene tilbake, og det fikk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 3. april 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 3. april 2013 Ja det kan jeg, men har hatt lyst på møbelet lenge og nå var det på tilbud. Får vel bare vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå