AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 En gutt jeg har holdt på med en stund nå (vi har aldri vært på date, han er bare veldig "på" de gangene vi møtes), sender meg tidvis noen meldinger. Noen ganger kan det være ofte, andre ganger kan det gå lang tid, og noen ganger sender jeg melding først. Noen ganger er det svært så flørtende meldinger med seksuelle hentydninger, andre ganger er det mer "uskyldige", vennskapelige meldinger. Og noen ganger svarer han meg ikke. Jeg synes han sender så blandede signaler, er det noen som forstår hva han vil? Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0
TheHairyToothfairy Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 han vil vite hva du synes om ham, om du synes han er pen og om dere til og med kan dele kroppsvæsker. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 han vil vite hva du synes om ham, om du synes han er pen og om dere til og med kan dele kroppsvæsker. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg synes han er kjekk. Men hva synes han om meg, altså han overøser meg med komplimenter til tider, men ber meg jo aldri ut... Og hvorfor slutter han plutselig å svare på sms? Blir virkelig ikke klok på den gutten der... Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Fordi han ikke er oppriktig interessert i deg, men vil gjerne ha sex med deg iblant. Anonym poster: 3907f2a091e6bccec929db8867e0069e
TheHairyToothfairy Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Jeg har aldri lagt skjul på at jeg synes han er kjekk. Men hva synes han om meg, altså han overøser meg med komplimenter til tider, men ber meg jo aldri ut... Og hvorfor slutter han plutselig å svare på sms? Blir virkelig ikke klok på den gutten der... Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0 da bør du stille ham spørsmålet om hva han mener etc, og være forberedt på at det er sex med deg som er tingen. han tenner på deg.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Hmmm... Men hvis han tenner på meg (noe han forsåvidt ikke har lagt skjul på..), hvorfor vil han da ikke noe mer enn bare å ha sex? Mulig jeg er litt vanskelig, men jeg skjønner ikke hvordan han kan være sikker på det. Så setter pris på andres synspunkter som kanskje forstår ham, og kan bidra til at jeg også gjør det. Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0
Cheesy Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Hmmm... Men hvis han tenner på meg (noe han forsåvidt ikke har lagt skjul på..), hvorfor vil han da ikke noe mer enn bare å ha sex? Mulig jeg er litt vanskelig, men jeg skjønner ikke hvordan han kan være sikker på det. Så setter pris på andres synspunkter som kanskje forstår ham, og kan bidra til at jeg også gjør det. Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0 Vva er det du ikke klarer å innse her? Han vil bruke deg for musa di.. ikke no mer mystifistisk enn det...
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Vva er det du ikke klarer å innse her? Han vil bruke deg for musa di.. ikke no mer mystifistisk enn det... Jo, det har jeg forsåvidt forstått. Men stakkaren har jo holdt på slik i flere måneder nå uten å få seg noe! Da lurer jeg på om det kan tyde på at han liker meg bedre enn som så, etter som han aldri gir opp. Fyren er populær nok til å få omtrent hvem han vil... Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 hadde han virkelig likt deg så hadde han jo svart på alle meldingene dine. Man trenger jo ikke å svare med en gang, men hvis du stiller noen spørsmål og han ikke svarer så viser jo det at han ikke er så interessert. Ellers så pleiere jo playere å ha litt diverse damer de prøver seg på samtidig. Anonym poster: 891c611cc4eb0b2d4b79ab4b3e509cc1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 hadde han virkelig likt deg så hadde han jo svart på alle meldingene dine. Man trenger jo ikke å svare med en gang, men hvis du stiller noen spørsmål og han ikke svarer så viser jo det at han ikke er så interessert. Ellers så pleiere jo playere å ha litt diverse damer de prøver seg på samtidig. Anonym poster: 891c611cc4eb0b2d4b79ab4b3e509cc1 Han svarer stort sett på meldingene mine. Og alltid hvis det er et spørsmålstegn til stede. Men det hender jeg venter på "et svar" uten at jeg får det... Men det kan jo skyldes at han ikke synes det var noe å "svare på". Joda, men gidder en player å prøve seg på ei jente i godt over et halvt år, uten resultat? Riktignok ikke så intensivt, men allikevel... Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0
Gjest guest Skrevet 2. april 2013 #11 Skrevet 2. april 2013 Noen gutter blir mer pågående av å bli "avvist". Jeg sier nei til flere som bare fortsetter å prøve seg.
Gjest Anonym Skrevet 2. april 2013 #12 Skrevet 2. april 2013 Er jo litt merkelig at han ikke ønsker å treffe deg da? også må du se på når han kontakter deg, om det er om kvelden/natten, eller om dagen, bare for å starte en hyggelig samtale. Opplever at de guttene som faktisk er interesserte, gjør alt de kan for å få til å møtes, og ikke bare per sms.. Men skjønner hva du mener, utrolig vaskelig å vite enkelte ganger om det er et spill eller om det er ekte. Hva med å spørre om han vil finne på noe en dag da? Trenger ikke nødvendigvis være han som tar iniativet først mener jeg
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #13 Skrevet 2. april 2013 Er jo litt merkelig at han ikke ønsker å treffe deg da? også må du se på når han kontakter deg, om det er om kvelden/natten, eller om dagen, bare for å starte en hyggelig samtale. Opplever at de guttene som faktisk er interesserte, gjør alt de kan for å få til å møtes, og ikke bare per sms.. Men skjønner hva du mener, utrolig vaskelig å vite enkelte ganger om det er et spill eller om det er ekte. Hva med å spørre om han vil finne på noe en dag da? Trenger ikke nødvendigvis være han som tar iniativet først mener jeg Jeg heller skjønner liksom ikke helt hvorfor han ikke vil møte meg på tomannshånd. Jeg har spurt et par ganger. En gang hadde han ikke tid, og den andre gangen svarte han med at vi sikkert snart var på fylla sammen... Men som sagt: Når vi møtes i forbindelse med arrangementer, er han veldig på, komplimenterer meg "hele tiden", og har hendene litt her og litt der. Og så har vi jo smsene hans, der han ikke legger skjul på hva han ønsker... Hvis han blir tent av meg (noe han gir uttrykk for..), hvorfor vil han da ikke møte meg?! Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0
jita Skrevet 2. april 2013 #14 Skrevet 2. april 2013 Er du helt sikker på at han er singel? Det høres jo nesten ut som han driver på med noen andre men liker å ha deg i tillegg som litt sms spenning. Jeg tror også at han ville ha møtt deg andre steder en på fylla eller felles arrangementer hvis han virkelig var interessert. Litt av vitsen med å like noen er jo å møte de alene.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #15 Skrevet 2. april 2013 Er du helt sikker på at han er singel? Det høres jo nesten ut som han driver på med noen andre men liker å ha deg i tillegg som litt sms spenning. Jeg tror også at han ville ha møtt deg andre steder en på fylla eller felles arrangementer hvis han virkelig var interessert. Litt av vitsen med å like noen er jo å møte de alene. Han er ikke i noe offisielt forhold med noen andre, hvertfall. Da må det ha skjedd nå helt nylig, for det er ikke så veldig lenge siden han omtalte seg selv som singel til noen andre. Men jeg vet han er en flørt, så det kan godt hende han holder på med flere... Sannsynligvis, vil jeg vel i grunn si. Jeg konfronterte han litt "snurt" da han skrev dette om fylla. Spurte om ølbriller var nødvendig. Han avviste dette blankt, og han har jo som sagt vært veldig "på" de gangene vi har møttes de siste månedene. Da har han vært klin edru. Han sendte meg en melding og lurte på hvor jeg bodde, og syntes det var "digg" at avstanden var så kort. Han inviterte meg også indirekte med på hotellrommet ved en anledning, men kameraten hans var i veien. Kort oppsummert: han overøser meg med komplimenter, tar på meg og flørter både ansikt til ansikt og via sms. Har sagt ved et par anledninger at han ønsker å ha sex med meg, men gjør aldri noe med det. Så jeg skjønner virkelig ikke hvor han vil. Hvis han tenner på meg og sier han har lyst til å ligge med meg, hvorfor gjør han ikke noe med det da?! Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #16 Skrevet 2. april 2013 Spørsmålet er vel heller: Hvorfor kaster du bort tiden din på han? Anonym poster: 688a86f6e72fb72adc406cf531a83f5e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #17 Skrevet 2. april 2013 Spørsmålet er vel heller: Hvorfor kaster du bort tiden din på han? Anonym poster: 688a86f6e72fb72adc406cf531a83f5e Du har et poeng... Akkurat nå er jeg passe lei for at alt skjer på hans premisser, men jeg frykter jeg faller tilbake hvis/når han tar kontakt neste gang. Det er så vanskelig å gi slipp... Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0
Gjest Snuppeluren Skrevet 2. april 2013 #18 Skrevet 2. april 2013 Du har et poeng... Akkurat nå er jeg passe lei for at alt skjer på hans premisser, men jeg frykter jeg faller tilbake hvis/når han tar kontakt neste gang. Det er så vanskelig å gi slipp... Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0 Vil du ha sex med ham når han er slik mot deg da? Vet det kan være vanskelig, men prøv å være litt mer "kostbar" om han tar kontakt igjen. Hvis han spør om det er noe galt, si det som det er, at du er lei av å kun leke når det passer han og på hans premisser.
Noht Skrevet 3. april 2013 #19 Skrevet 3. april 2013 Hmmm... Men hvis han tenner på meg (noe han forsåvidt ikke har lagt skjul på..), hvorfor vil han da ikke noe mer enn bare å ha sex? Mulig jeg er litt vanskelig, men jeg skjønner ikke hvordan han kan være sikker på det. Så setter pris på andres synspunkter som kanskje forstår ham, og kan bidra til at jeg også gjør det. Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0 Sorry to break it to you.. Men menn vil som regel bare ha sex, noen ganger utvikler det seg og noen ganger ikke.. it's a cruel cruel world
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #20 Skrevet 3. april 2013 Sorry to break it to you.. Men menn vil som regel bare ha sex, noen ganger utvikler det seg og noen ganger ikke.. it's a cruel cruel world Hmmm.. Jeg har skjønt det. Men betyr det at jeg kun er et helt tilfeldig offer? At han flørter med meg kun fordi han er en han kan ha sex med? Det han har sagt om hvor vakker, pen og sexy jeg er, er det bare tomme ord? Kan det faktisk hende at han mener jeg er stygg, og at jeg har blitt lurt opp i stry? Anonym poster: a8c6d35840f33e927b50de2c561efae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå