Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har han fått seg guttekjæreste.

Jeg aner ikke hva jeg skal føle. Jeg er egentlig litt sjalu på det de har sammen (som vi ikke hadde, da vi nesten aldri hadde sex), samtidig som jeg føler meg lettet over at han har funnet en fyr i stedet for en annen dame. Var hele forholdet vårt bare et skalkesjul? Var det løgn da han sa at jeg var vakker og sexy og at han var glad i meg? Var jeg så fæl at han ikke liker jenter mer etter å ha vært med meg? Ting hadde vært lettere for meg hvis han bare hadde kommet ut av skapet tidligere og droppet å innlede noe med meg. :(

Anonym poster: c8bd5cf1055ba64bf8033cbec8fd7804

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv om han er homofil kan han oppriktig mene at du er vakker og at dere hadde det bra sammen, men det opplevdes nok bare som et godt vennskap fra hans side.

Anonym poster: 76750a1eaed88eaab265dba03b549c57

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var gift med en homofil mann. En mann i fornekting. Ikke spesielt festlig å hele tiden bli avvist. Å komme nydusjet inn på soverommet i splitter ny silkeneglisje, og oppleve at ektemannen snur seg bort og gjesper og sier han må tidlig opp på jobben, selvom vi ikke hadde hatt sex på tre måneder. Men jeg kan ikke klandres for at han er homofil. Det kan ikke du heller.

Anonym poster: 7dd7450fd176a9728a89bd4f7ef0a45f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har han fått seg guttekjæreste.

Jeg aner ikke hva jeg skal føle. Jeg er egentlig litt sjalu på det de har sammen (som vi ikke hadde, da vi nesten aldri hadde sex), samtidig som jeg føler meg lettet over at han har funnet en fyr i stedet for en annen dame. Var hele forholdet vårt bare et skalkesjul? Var det løgn da han sa at jeg var vakker og sexy og at han var glad i meg? Var jeg så fæl at han ikke liker jenter mer etter å ha vært med meg? Ting hadde vært lettere for meg hvis han bare hadde kommet ut av skapet tidligere og droppet å innlede noe med meg. :(

Det siste spørsmålet lurer du neppe egentlig på, du bare føler du må innom det. I alle tilfeller er svaret uansett, uten unntak, nei. Nei, du gjorde ham ikke homo. Du blir ikke homofil av dårlige erfaringer i heteroforhold. Punktum. Det der er ekvivalenten til "Men når han ikke engang kunne elske å være sammen med den jenta der, da må han jo være homo". Det kan snus begge veier, og begge er like unyttige.

Ellers... Tja, han mente jo helt sikkert at du var en vakker og sexy jente. Spørsmålet er heller om det var noe han selv følte, eller om det bare var en objektiv betraktning. Det kan tross alt ha vært det siste. Men det er jo positivt uansett, er det ikke?

Ting hadde nok vært lettere for deg om han hadde kommet ut av skapet før, ja, men samtidig gjør dette at du forstår hvorfor det skar seg, og det gjør at han er happy. På sikt er det nok mer enn trøst enn det svir.

Anonym poster: 710c1007a783552f6902e71dc534b601

• Liker 1
Skrevet

Var sikkert noe han fant ut mens han var sammen med deg. Tviler nok på at det var på grunn av deg. Jeg har en venninne som slo opp med typen fordi hun "plutselig" ble lesbisk. Men hun hadde nå vært litt skeiv i mange år før han, så det var ikke noe overraskelse at det kom. Men mange er usikre på hva slags legning de har. Og kan jo hende at han egentlig er bifil, da liker man jo jenter og. Men så har han sikkert tenkt litt mer over det og kjent på følelsene sine mens han var sammen med en jente og funnet ut at det var noe som ikke helt stemte?

Det er jo kjipt med et brudd, men det er nok ikke du som har skylda:)

Skrevet

Tenk deg hvordan han har hatt det da. Det må være jævlig å undertrykke seksualiteten sin for å prøve å konforme til samfunnet. Tror ganske mange homofile menn og lesbiske damer har vert gjennom dette stadiet.

AnonymBruker
Skrevet

Tenk deg hvordan han har hatt det da. Det må være jævlig å undertrykke seksualiteten sin for å prøve å konforme til samfunnet. Tror ganske mange homofile menn og lesbiske damer har vert gjennom dette stadiet.

TS her. Vil bare si at jeg var helt utrolig glad i ham. Det gjør veldig vondt å vite at alt var løgn.

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke bifil altså?

Anonym poster: 89b1c8d6a1aa8adfad09411d1c151d30

Skrevet

Jeg var gift med en heterofil mann. Vi var oppriktig glade i hverandre, og hadde mange gode år sammen, men likevel var det noe som var feil. Vi gikk fra hverandre, og langt om lenge skjønte jeg det jeg burde skjønt for lenge siden: Jeg er lesbisk.

Det er mye mulig det er slik det ligger an med eksen din også.

Ikke skalkesjul, ikke misbruk, bare manglende eller forsinket innsikt i egen seksualitet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...