Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

dette var litt sprøtt

min eks samboer gjorde det slutt med meg for 3 mnd siden.

dette var selvfølgelig tungt osv.

jeg prøvde som alle andre gutter å gjøre alt for å få henne tilbake uten hell.

jeg har da ikke hatt noe kontakt med henne på 3 dager.

men tirsdag forrige uke fikk jeg en sms fra henne som var veldig uhyggelig.

hun viste at med den meldingen så traff hun meg på mitt såre punkt.

det skal sies at hun også sendte en ny sms der hun beklaget for den første meldingen.

jeg valgte å heve meg over det å ikke svare på den.

det rare er at jeg var på en kafeen sammen med 5 andre venner.

både gutter og jenter.

og der kom plutselig eksen som jeg ikke har sett på flere uker sammen med en annen venninne.

de så at jeg satt der sammen med mine venner og hygget oss.

det som skjedde er at eksen og venninnen stirret i vår retning i noen minutter.

fortalt av mine venner.

jeg så ikke mot dem men satt med ryggen til.

de gikk da så inn og ut av den kafeen 3-4 ganger før de bestemte seg for å sette seg ned men 3 border bortenfor oss.

ennå de viste at jeg satt der og hygget meg.

esken satt med ryggen til meg og venninnen så rett på meg

når vi bestemte oss for å dra så måtte vi gå forbi dem og da prøvde jeg å være høflig og hilse men ingen av dem hilste tilbake.

eksen satt omtrent sammen krøllet og stirret på telefonen.

det oste lite selvtillit osv.

jeg har vært utrolig snill under bruddet og har ikke gjort verken henne eller noen av hennes venninner noe vondt.

det er hun som gjorde det slutt.

hun som fikk meg ut av leiligheten.

det er hun som har vært kald og egoistisk under hele bruddet.

jeg så at hun var utrolig sårbar og ikke likte seg i situasjonen.

det positive er at hun så at jeg koste meg sammen med venner og at jeg har et liv utenom henne.

hun koste seg absolutt ikke det var veldig tydelig.

hadde dette vært meg så hadde jeg snudd så fort jeg hadde sett eksen og dratt til et annet sted.

for det første så syns jeg dette var utrolig barnslig av dem begge.

litt respekt må må man da ha etter å ha vært sammen nærmere 3 år og bodd sammen i over 2 år.

jeg har da ikke gjort noe galt.

jeg bare lurer er dette starten på noe positivt som at hun faktisk begynner å angre på sin beslutning osv?

mine venner var enige om en ting og det var at nå har du satt en støkker i henne,

det verste er at jeg fikk skikkelig vondt av henne for jeg så at hun ikke koste seg.

hva er rett av meg å gjøre bortsett fra å la henne være til hun tar kontakt??

hvorfor gå inn i en kafee når du ser eksen men allikevel velger å sette deg der??

burde jeg ha sendt en sms for å være hyggelig??

jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal oppfatte denne oppførelsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er vel det vanlige da.

Hun synes synd på seg selv og tror kanskje du har funnet noen andre og gått videre?

Gjest anonym
Skrevet

Nei det er vel det vanlige da.

Hun synes synd på seg selv og tror kanskje du har funnet noen andre og gått videre?

ja det kan hende det altså.

men jeg fikk bare så vondt av henne.

tror du at hun kanskje begynner å angre på ting?

ville du ha tatt kontakt kanskje?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt kontakt. Det var hun som gjorde det slutt, så hvis hun har ombestemt seg får hun ta kontakt med deg.

Sannsynligvis likte hun tanken på at du ville ha henne tilbake, og ble skuffa nåpr hun så at du koste deg og hadde gått videre i livet.

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt kontakt. Det var hun som gjorde det slutt, så hvis hun har ombestemt seg får hun ta kontakt med deg.

Sannsynligvis likte hun tanken på at du ville ha henne tilbake, og ble skuffa nåpr hun så at du koste deg og hadde gått videre i livet.

hadde du tolket det med at hun kanskje hadde begynt å angre??

hvordan tolker du hele setingen liksom?

Skrevet

Jeg tolker det ikke nødvendigvis som at hun angrer på avgjørelsen om å gjøre det slutt .Jeg tenker; hun gjorde det slutt, du viste at du fremdeles er glad i henne og vil ha henne tilbake, hun avviser dette, så sender HUN en stygg/sårende sms til deg. Hun er tydeligvis klar over hvor stygt gjort det er, og beklager pr sms etterpå. Jeg tror oppførselen hennes på kafeen betyr at hun skammer seg over den sms-en. Jeg mener ikke du skal gjøre noe framstøt; bare fortsett og vær høflig og hilse når du ser henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...