snoker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Vi har nå satt inn støtet mot sommerkroppen og må derfor tenke litt anderledes på hva vi spiser. Vanligvis er jeg ganske kreativ men for tiden står alt stille og jeg føler ikke jeg klarer å tenke på annet enn kjøtt, ris og salat liksom. Derfor ber jeg om hjelp, vi kjører lav kcal diett og ønsker å få i oss max 1300 kcal om dagen, vi har tenkt å ha 3-450 kcal på middagen. Har dere noen bra oppskrifter, måter vi kan variere middagen på så det ikke bare blir kjøtt og salat? Alle tips tas imot med takk, gjerne eksempler til hva vi kan ha istede for sauser også
Gjest Nanne70 Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Ovnsbakt eller foliebakt fisk er godt og sunt, kan varieres på mange måter og man kan bruke både mager og fet fisk. Chili con Carne med masse grønnsaker, bønner og kyllingkjøttdeig eller karbonadedeig, og villris eller byggris som tilbehør. Blomkålpurè er nydelig tilbehør både til kjøtt og fisk, det samme er råkostsalater og dampede grønnsaker. Kesam fungerer bra både som dressing og til f.eks. fisk (i stedet for remulade, majones eller rømme), og kan smaksettes med ulike krydder og urter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå