AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Har sett noen episoder og syns egentlig at det er litt morsomt at de som er med er så lite selvstendige. De bare står og ser på hverandre isteden for å ta egne avgjørelser. Sånn som den episoden med Fam Irvoll. Der trodde alle at de skulle kjøre på med alt, men hva med å tenke selv? Anonym poster: 8311c54de96d84d741f343972a9b201a
kattepus89 Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Har sett på dette programmet.. Jeg har problemer med å forstå hvorfor dommerne skal bestemme hva som er fint og ikke?? Det er jo det mote handler om, å lage sin egen stil. De får jo bare pepper uansett hva de finner på... Fam Irvoll har etter min mening en helt elendig og stygg stil. Hvis jeg var Victoria Beckham og sa det, så ville det betydd nettopp det... Men er man en vanlig person så skal man liksom høre på alle de som "kan" noe om mote. Det er jo så abstrakt, akkurat som kunst.. Teit program, som jeg følger med på likevel
karolinn Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Enig i at de er lite selvstendige. Men er tross alt en framtidig arbeidsgiver som står å dømmer dem, og da føler man kanskje et visst prestasjonspress. Syns noen av oppgavene er rare også. Handler liksom mest om å ha spisse albuer og hive seg etter de beste hjelpemidlene. Er jo ikke slik det er i en vanlig stylists hverdag.
Nita Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Synes det er det mest amatørmessige program som har vært laget, virker nesten som noen ungdommer med videokamera som leker at de lager TV-program. Så de to første programmene, men ble rett og slett provosert av den dårlige kvaliteten på programmet 2
Lady Lovelylocks Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Enig med de to over her. Programmet er kanskje ok for VGTV, men at det blir sendt på tv kan jeg ikke begripe.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Ts her. Ja, det er veldig amatørmessig laget, og jeg kan ikke forstå at man er noen god stylist hvis man bare skal se på andre og kopiere dem. Ikke alltid en får med seg ting heller. Ene gangen sa de at hun ene gikk ut fordi hun oppførte seg uakseptabelt. De klarte ikke å få det frem. Kun en liten snutt eller noe. Virker veldig anstrengt, men jeg vet ikke om jeg gidder å se flere episoder. Kanskje hvis jeg kjeder meg Anonym poster: 8311c54de96d84d741f343972a9b201a
SmartCookie Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Håpløs serie! Amatørmessig laget og deltagerne er blottet for karisma. Ikke virker de spesielt flinke og juryen bare sutrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå