AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Jeg kunne aldri gjort det mot noen og har aldri gjort det mot noen, det er noe av det styggeste man kan gjøre, å la noen sitte der i uvisse, ikke forstå noe som helst. Jeg og en kompis jeg har hatt i mange år fant ut av at vi skulle date, vi fant tonen så godt at vi var ofte sammen. Jeg ble forelsket og fortalte det til ham, han sa han følte det samme. Vi holdt på sånn i 4 måneder, trodde det var oss. Så kommer det at jeg hører mindre og mindre. Han svarer sjeldnere og sjeldnere. Har ikke tid til å treffe meg. Godtroende og naiv og blendet som jeg var, så skjønte ikke tegninga. Først da jeg ikke hørte noe på 3 uker skjønte jeg at han bare.. han bare gikk videre han. Han later som forholdet/det vi hadde ikke eksisterte, han nikker bare til meg på gata, overser meg på facebook. Og før dette blir en "der ser du, det er straff fordi dere kvinner er sånn og sånn.".. spar dere. Anonym poster: 37a7e255c17647f4c493f8e7a85e5291 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Så frekt av han. Du må ta det opp med han og spørre han direkte om hvorfor han oppfører seg på den måten. Hvis mulig ville jeg gjort det face-to-face. Det kan være at han ble lei av forholdet fordi følelsene ble borte Eller at han har commitment issues og ting ble for alvorlig for han. Anonym poster: 29bee76ffdd7f1cce916205c6ee57c70
libbylibb Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Åh, dette er det mest irriterende jeg veit! Det har skjedd med meg mange ganger også... Tror det bare er en feig måte å avslutte det "forholdet" man hadde. Jeg har bare begynt å spørre rett ut hva som egentlig skjer, i og med at jeg trodde at vi hadde det fint sammen osv.. Så får man kanskje avslag på grått papir, men da veit man det i hvert fall, i stede for å gå rundt og lure og slite med dette her. Så kan man prøve å gå videre etter hvert! Det skal sies at jeg har spurt på melding, i og med at man ikke kan forvente at en som er så feig at han ikke klarer å avslutte noe på en ordentlig måte, heller ikke klarer å si grunnen til deg face to face 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Trist å lese at det har skjedd deg over meg mange ganger som du sier, at dette er en metode å avslutte forhold og bekjentskap på er for meg helt forferdelig! Jeg ble så såret av den stillheten at det er vanskelig å beskrive, det er IKKE ok å endre forhold på denne måten, enten de mer seriøse eller de mer ferske, vi holdt på som kjærester i 4 måneder, jeg er jo verdt mer Holder ikke tanken på at dette skal skje flere ganger.. Anonym poster: 37a7e255c17647f4c493f8e7a85e5291 1
libbylibb Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Nuvel, det skal nok sies at dette kun har skjedd i startfasen av noe jeg trodde var et forhold, så de som har gjort dette med meg har ikke direkte vært kjærsten min, men at jeg har følt av det var på nippet til at vi kunne definere noe hver gang. Så det at han gjorde dette med deg etter FIRE måneder er jo eksepsjonelt feigt og dårlig gjort! For meg har vi kanskje vært involvert i 1-2 mnd... Og jeg føler at jeg blir mer og mer "skadet" for hver gang, og stoler mindre og mindre på de jeg møter i etterkant, og da kan jeg bare forestille meg hvordan du har det, som faktisk følte at dere var kjærester disse fire månedene! :-/ Men jeg mener fortsatt at du fortjener å få et svar, og at du bør konfrontere han, for så å kunne komme deg videre og gro dine sår! :-/
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Takk for god trøst og omsorg, gjett om dette svir ja... Våkner hver dag og kan nesten ikke fatte at etter fire måneder så er stillhet alt jeg får. Hvor står jeg? Stakk han virkelig bare sånn uten videre? SÅ FEIG? Skjønner så godt hva du mener med at man blir litt skadet hver gang, jeg kjenner jeg har fått meg en kraftig ripe nå og det frister ikke å involvere seg på en stund igjen. Jeg håper virkelig ikke dette er noe som blir allment aksekptert, at man bare kan forsvinne uten å vise baller nok til et svar en gang. Så utrolig feigt gjort, sier litt om dem..! Jeg har også avsluttet relasjoner etter 1-2 måneder eller noe sånt, men jeg har tatt den tunge turen og sagt det ansikt til ansikt, gitt det en avslutning, og det er ikke hverken gøy eller lett, men det er det RIKTIGE å gjøre. Anonym poster: 37a7e255c17647f4c493f8e7a85e5291 3
belle_ Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Det er kjipt å bli avvist, samme hvilken måte det er på. Jeg fikk en mitt i fleisen her for leden med en jeg har holdt på med lenge og virkelig likte. Utrolig leit. Men man må bare gå videre!
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Klok av skade lar jeg som regel korte relasjoner med kvinner ebbe ut av seg selv. Orker ikke drama med mindre det er hundre prosent nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Dette har jeg opplevd flere (3) ganger. Har faktisk kun opplevd en gang at en gutt har gjort det slutt med meg på en ordentlig måte (og selv da gjorde han det over melding) Anonym poster: 8dadd95057636e1c2d17030cbe1f26a1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 Hei ts Har vært gjennom det samme selv og vet hvor vondt det er. Mennene bør ha baller nok til å gi oss en avslutning så vi også kan komme oss videre. Her har du en link til tråden om "min" mann som bare forsvant som dugg for solen. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=726734&st=0 Jeg ønsker deg all mulig lykke og hell på veien din videre. Anonym poster: 3181a1eae820fd836d1abefa70c09d9f
Gjest Marsvinet Skrevet 2. april 2013 #11 Skrevet 2. april 2013 Dette har jeg også opplevd. Det har gjort meg kald, og det har gjort at jeg aldri tar kontakt med gutter som jeg dater. Jeg regner heller ikke med at de skal fortsette å kontakte meg, og blir nesten overrasket når de tar kontakt dag etter dag i ukesvis. Hvis det en dag slutter tenker jeg bare at jeg har visst at det kom til å skje helt fra starten, så hvorfor skal jeg bry meg?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #12 Skrevet 2. april 2013 Klok av skade lar jeg som regel korte relasjoner med kvinner ebbe ut av seg selv. Orker ikke drama med mindre det er hundre prosent nødvendig. Vi har lenge skjønt at du ikke er noe mannemateriale, så det forundrer meg ikke. Anonym poster: 8dadd95057636e1c2d17030cbe1f26a1 14
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #13 Skrevet 2. april 2013 Jeg har det litt på samme måte. Hvor lenge kan man vente før man bør gi fullstendig opp og komme seg videre? Anonym poster: 0deb792504bfc86c39b184d88b91a687
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #14 Skrevet 2. april 2013 Og før dette blir en "der ser du, det er straff fordi dere kvinner er sånn og sånn.".. spar dere. Anonym poster: 37a7e255c17647f4c493f8e7a85e5291 Dette er litt synd at man må skrive slikt, for det kommer alltid opp i slike tråder som dette. Det har eksplodert bare de siste ukene. Nå kan man omtrent ikke lese en tråd som omhandler forhold, sex eller samliv her inne før det popper inn innlegg full av forakt mot kvinner fra 'menn' som tydelig ikke har det greit med verken seg selv eller kvinner. Kvinneguiden burde skifte navn til bitreforsmåddemenn.no... Anonym poster: d1108184135b85ae2b4e9836201425ad 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #15 Skrevet 2. april 2013 Klok av skade lar jeg som regel korte relasjoner med kvinner ebbe ut av seg selv. Orker ikke drama med mindre det er hundre prosent nødvendig. Orker ikke drama? Jeg tror at en person fortjener å bli fortalt hvorfor de vil avslutte forholdet. Håper det finnes færre menn som deg selv, kalkunkrøll.. Anonym poster: 29bee76ffdd7f1cce916205c6ee57c70 1
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 2. april 2013 #16 Skrevet 2. april 2013 Vi har lenge skjønt at du ikke er noe mannemateriale, så det forundrer meg ikke. Anonym poster: 8dadd95057636e1c2d17030cbe1f26a1 Skjerp deg. Man unngår konfrontasjon som kan eskalere til det ugrenselige hystei som ingen av partene er tjent med. I tillegg så er det lov å være litt kynisk i kjærlighet. at hun blir undrende og ikke helt forsto hva som gikk galt åpne muligheter for en ny sjanse på et senere tidspunt. Du kan ikke si sorry for at jeg syntes du ble for feit, for kjedelig i senga, forirriterende humor eller lignende å tro du får napp, men lar du den ebbe ut selv så kan du alltid snekre sammen en forklaring som at "du følte så stert at du ble skremt etc, unnskydl for at jeg var så unnvikende". det er lettere å lime sammen et forhold som ikke har et begrunnet brudd, eller i hvertfall høste fruktene av intimitet fra det forholdet i en liten periode om man ellers har tørkeperiode på datingfronten. det er litt kyinisk men det gjør også ting langt enklere.
sjonkelrolf Skrevet 2. april 2013 #17 Skrevet 2. april 2013 Skjerp deg. Man unngår konfrontasjon som kan eskalere til det ugrenselige hystei som ingen av partene er tjent med. I tillegg så er det lov å være litt kynisk i kjærlighet. at hun blir undrende og ikke helt forsto hva som gikk galt åpne muligheter for en ny sjanse på et senere tidspunt. Du kan ikke si sorry for at jeg syntes du ble for feit, for kjedelig i senga, forirriterende humor eller lignende å tro du får napp, men lar du den ebbe ut selv så kan du alltid snekre sammen en forklaring som at "du følte så stert at du ble skremt etc, unnskydl for at jeg var så unnvikende". det er lettere å lime sammen et forhold som ikke har et begrunnet brudd, eller i hvertfall høste fruktene av intimitet fra det forholdet i en liten periode om man ellers har tørkeperiode på datingfronten. det er litt kyinisk men det gjør også ting langt enklere. Man kan jo spørre seg om du egentlig er en mann, eller et intetkjønn. En ekte mann gir klar beskjed om hvor skapet skal stå. Pingler som deg stikker av med halen under bena, uten verdighet. 8
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 2. april 2013 #18 Skrevet 2. april 2013 Man kan jo spørre seg om du egentlig er en mann, eller et intetkjønn. En ekte mann gir klar beskjed om hvor skapet skal stå. Pingler som deg stikker av med halen under bena, uten verdighet. Så vær da en ekte mann, så legger jeg heller alle mulighter til rette for meg selv på en litt klokere måte.
EnKoppTe Skrevet 2. april 2013 #19 Skrevet 2. april 2013 Klem til deg, TS. Jeg har opplevd det samme et par ganger, sist like før jul. Jeg var veldig interessert og han bare droppa meg som ei vasketue. Man føler seg så verdiløs. Kanskje man bare skal drite i menn og heller skaffe seg katte? 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #20 Skrevet 2. april 2013 Skjerp deg. Man unngår konfrontasjon som kan eskalere til det ugrenselige hystei som ingen av partene er tjent med. I tillegg så er det lov å være litt kynisk i kjærlighet. at hun blir undrende og ikke helt forsto hva som gikk galt åpne muligheter for en ny sjanse på et senere tidspunt. Du kan ikke si sorry for at jeg syntes du ble for feit, for kjedelig i senga, forirriterende humor eller lignende å tro du får napp, men lar du den ebbe ut selv så kan du alltid snekre sammen en forklaring som at "du følte så stert at du ble skremt etc, unnskydl for at jeg var så unnvikende". det er lettere å lime sammen et forhold som ikke har et begrunnet brudd, eller i hvertfall høste fruktene av intimitet fra det forholdet i en liten periode om man ellers har tørkeperiode på datingfronten. det er litt kyinisk men det gjør også ting langt enklere. Så du unngår å avslutte det slik at du senere kan utnytte jentas følelser for å få tilgang på sex? Du er virkelig værre enn jeg trodde. Håper at ingen jenter noen gang lar seg lure til å involvere seg med deg. Anonym poster: 8dadd95057636e1c2d17030cbe1f26a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå