Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #1 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei dere Er det noen har som skal se Temtation Island som begynner på tirsdag 5 mars 21.30.Jeg så en amrikanske versonen,ble fasinert av øya jeg og den fine naturen.Jeg kommer nok til å se 1 del av programmet. Få høre hva dere mener om det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 28. februar 2002 #2 Del Skrevet 28. februar 2002 Fyyyy! Du må ikke poste sånn "uinteressante" innlegg (Tenkte bare jeg skulle komme Creo og de andre i forkjøpet )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #3 Del Skrevet 28. februar 2002 On 2002-02-28 16:31, Lula wrote: Fyyyy! Du må ikke poste sånn "uinteressante" innlegg (Tenkte bare jeg skulle komme Creo og de andre i forkjøpet ) Der var jeg kjapp *lol* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 28. februar 2002 #4 Del Skrevet 28. februar 2002 Heey Lula. Når har jeg lagt meg borti hva som er interessant eller ikke her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 28. februar 2002 #5 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg synes så tydelig du hadde meninger om hva som var interessant og ikke på min tråd for litt siden? ...det var forøvrig ikke vondt ment fra min side, og du tåler sikkert en spøk?????12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 28. februar 2002 #6 Del Skrevet 28. februar 2002 Hehe, jeg tar ikke til meg noe som blir slengt fra en person på internett, nei. Men jeg setter pris på om du forteller meg hvilket innlegg jeg har slengt med leppa i, da jeg ikke kan huske det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 28. februar 2002 #7 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei der, Godt å høre at du ikke tok deg nær av det. Du syntes visst i mitt innlegg ang. dumme blondiner at man heller burde poste noen interessante tråder. Men jeg tok meg heller ikke nær av det, men siden jeg er i et litt bitchy humør i dag, så måtte jeg bare... Ha en strålende kveld12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 28. februar 2002 #8 Del Skrevet 28. februar 2002 Å sorry Creo!!!!! Det var ikke deg men Care! Ikke nok med at jeg er bitchy idag, jeg er jammen både fjern og blind.. _________________ ...Lula...1212[ Dette Innlegg er endret av: Lula den 2002-02-28 18:13 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 28. februar 2002 #9 Del Skrevet 28. februar 2002 Helt i orden Lula. Keep on bitching Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. februar 2002 #10 Del Skrevet 28. februar 2002 Kan dere ikke prøve å holde diskusjonen på det opprinnelige temaet? Hvis ikke oppfordres dere til å bruke Personlige meldinger. Tusenfryd, moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå