Sølvdugg Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Jeg forsøker å finne frem i jungelen av hudpleieprodukter. Skal kjøpe meg nye produkter da jeg har konkludert med at jeg for tiden har fet og dehydrert hud. Har funnet ut at Vichy har noen produkter som kan passe dette. Er det ellers noen som har gode tips?
Gjest Nanne70 Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Decleor, md formulations, Dermalogica, REN, Nourish, Trilogy, Caudalie, Matis. Vær obs på at md formulations er veldig aktive og problemspesifikke produkter som er ment brukt sammen med produkter fra andre serier.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Jeg forsøker å finne frem i jungelen av hudpleieprodukter. Skal kjøpe meg nye produkter da jeg har konkludert med at jeg for tiden har fet og dehydrert hud. Har funnet ut at Vichy har noen produkter som kan passe dette. Er det ellers noen som har gode tips? Vichys produkter passer kun en plass - i søpla. Anonym poster: 2cdafcb707e871c22bd7693a1bded0ff 2
Gjest Hviit Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 (endret) Kan på det sterkeste anbefale rens, dagkrem og øyekrem fra Voya, samt peeling (skrubb), serum og nattkrem fra Doctor Babor. Det viktigste er å finne produkter og rutiner som passer deg. Matis, Dermalogica, Declor og md formulations har jeg også hørt mye bra om. Anbefaler at du søker litt rundt på nettet etter info. Endret 4. april 2013 av Hviit
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Matis og Dermalogica hvis du har en veldig sensitiv hudtype. Har du tørr hud, tror jeg Decleor er midt i blinken for deg. Anonym poster: 1f8df4e4412eeca0051856f8b0e987bb
*Vilje* Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Jeg har også fet og dehydrert hud. Har prøvd litt forskjellige merker og for meg fungerer kremene til Decleor best så langt. Har brukt Hydra-floral kremen som er grei men har gått over til Radiance Smoothing cream som jeg føler gir mer næring. Om natten bruker jeg IRIS balm. Liker ikke serumene til Decleor, så bruker litt forskjellige merker for dette under dagkremen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå