Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest19
Skrevet

Heisann!

Har en kjempekoselig, snill og omtenksom gutt som jeg elsker utrolig høyt! :hjerter2: Og før jeg ble sammen med ham har jeg egentlig tenkt på meg selv som en veldig kose-jente.. "Idealkvelden" min er å krype sammen under et teppe i sofaen og se en koselig film sammen. Elsker å klemme (store, gode klemmer gjør ofte at alt ser mye lysere ut!) og småkysse.

Derfor er "problemet" mitt noe..hm.. rart? Han er veldig ofte FOR kosete! (etter min smak). Jeg er ikke alltid i humør til å kysse... (skal nesten alltid være lange intense..) Vi kan ikke sitte 5 minutter stille uten at han skal begynne å stryke og kose osv osv.. Føler meg kald og ond når jeg trekker meg vekk.. Er bare kose han vil, ikke noe mer.. Hele tiden! :(

Noen andre som har det slik?

Han klager avogtil over og er såret over at det alltid er han som må ta initiativet til kosinga.. Men jeg får jo aldri anledning til å savne det?! For opplysningen skyld bor vi ikke sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Den forrige kjæresten min var overkosete, uansett situasjon skulle han alltid klenge så veldig. Særlig plagsomt var det om natten, han var såkalt cuddly sleeper. Jeg fikk rett og slett ikke puste av å ha den varme pusten hans i ansiktet mitt, kroppsvarme så tett innpå og mangel på bevegelsesfrihet. Da jeg prøvde å hinte om at det ikke var helt slik jeg likte det ble han fryktelig såret og snakket om at jeg ikke var glad i ham osv. (Nå skal det sies at denne mannen i det hele og det store var en slitsom og kontrollerende person som jeg raskt måtte ende hele forholdet med.) Jeg regner med din kjæreste ikke er så ille, så ta det opp med ham en passende stund (ikke midt i kosingen f.eks.) og forklar hvordan det er. Han vil helt sikkert forstå. Det er bedre å ta det opp med en gang enn å vente på at det skal bli bedre av seg selv, for det blir det sjelden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...