Gå til innhold

Hjelp meg litt her gutter!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hooket opp med en fyr jeg liker godt to ganger nå i påsken. Først med film og vin hos ham, så på en fest m/overnatting hos meg. Koser meg skikkelig i hans selskap, men syns han er litt vanskelig å bli klok på. Vi sender litt meldinger, med flørtende innhold. Så da spør jeg dere gutter; blir det for dumt/pushy å si det som det er, at jeg liker ham godt å kunne tenke meg å bli bedre kjent med ham? Eller skal jeg bare vente å se hva som skjer fremover?

Anonym poster: 77278c77931e6c3b6ea81a3c4dcc320d

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Den er risikabel. Det kan være at han liker å ta det superrolig og chill, eller at han bare vil bli smigret av det.

Det er du som kjenner ham, ikke vi :)

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Kan du ikke bare foreslå at dere finner på noe?

Dere har vært sammen to ganger. For mange, både menn og kvinner, er det litt skremmende når ting blir sagt høyt. I alle fall etter bare to treff. Det finnes mange andre måter å vise at du liker noen på?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ham ikke så veldig godt, og i og med at han bor ca 50 mil unna er det litt vanskelig å foreslå å finne på noe uten å planlegge det en stund i forveien.. :) Gi meg gjerne råd til hvordan jeg skal få frem at jeg liker ham og kunne tenke meg å bli bedre kjent, uten å skremme ham vekk? :)

Gjest Tidssone
Skrevet

50 mil, altså.

Hvor gamle er dere? Er det sjans for at noen av dere er flyttbare?

Gjest Tidssone
Skrevet

(Du trenger jo egentlig ikke å skremme ham vekk, siden han faktisk ER vekke.)

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge 27 år gamle, og han har sagt at han kunne tenke seg å flytte om et par år kanskje. Det vil si ikke så langt unna der hvor jeg bor.. :) Så vanskelig å bli klok på denne mannen, noen ganger er jeg ikke i tvil om at han liker meg, andre ganger blir jeg mer usikker. Men jeg har det med å overanalysere litt.. Skulle jeg bare ta det rolig å se hva som skjer? Eller fortelle hva jeg tenker?

Skrevet

At du synes et avstandsforhold ikke er en dealbreaker forhindrer ikke at svært mange andre føler det.

Spørsmålet isåfall er jo om han er fast bestemt på at det ikke skal bli noe mer, eller om han ikke tenker på det og kanskje kan føle problemet blir mindre om dere blir bedre kjent.

Tror jeg ville bare tatt ting som de kom uten å overanalysere alt og heller se ann hva dere begge synes når han evt skal hjem igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sant det. Jeg kunne bare tenkt meg å visst, i stedet for å spekulere sånn frem og tilbake. Visst om han er intr i å bli bedre kjent, visst om hva han tenker om et evt avstandsforhold osv. Men er redd for at jeg skremmer ham om jeg spør han .. :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Hvorfor forandre på noe som er bra? Jeg ville gjort det veldig forsiktig i så fall.

AnonymBruker
Skrevet

Joo.. Jeg skulle bare så gjerne visst hvor jeg har ham, han er så vanskelig å bli klok på.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...