Gå til innhold

Lav kroppstemperatur, trøtt, sulten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har et barn som våknet og var ekstremt trøtt i dag. Ville bare sove videre, noe som aldri skjer ellers... I tillegg ville barnet ha mat og var sulten. Jeg syns barnet var litt slapt og fryktet feber. Men tempen var 34,8! Litt senere var den 35,3. Vanligvis har barnet aldri temp under 36.

Kan det bare være at barnet har blitt kaldt når det har sovet? Eller er det grunn til bekymring? Kan legge til at barnet har vært på Sydentur i påsken. Kan dette ha noe å si?

Anonym poster: 723dce3304a6d40c8b6341cfe02f6125

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hvis det ikke er noe forandring,så ring legekontoret og prat med dem.

uansett er det bedre og ringe en gang for mye enn for lite.

AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig merkelig. Leverte i barnehagen i og med at tempen var på vei opp.

Vil gjerne høre erfaringer fra andre!!

Gjest navnelapp
Skrevet

Kroppstemperaturen fell når ein ikkje har spist, å fryse i normal romtemperatur er eit teikn på svolt viss ein ikkje har feber. Så når barnet fekk spist og drukke ordna nok det heile seg.

• Liker 2
Skrevet

Moren min fortalte at jeg fikk veldig lav temperatur ved høy feber.

Så når feberen steg nok sank kroppstemperaturen min til en god del under 37 grader.

Legen forklarte henne det, så jeg stoler på at det stemmer.

Eller så kan det være at barnet ikke har spist, som Alt Godt sier over her.

Skrevet

Kan hende barnet ikke har klimatisert seg enda? Du får kle på litt mer, altså en kløfri myk ullgenser nærest kroppen med t-skjorte utenpå og ulltights osv. Og spør i bhg hvordan barnet er der, om hn fryser, spiser godt og er i god form.. :-)

Lykke til og god bedring.

AnonymBruker
Skrevet

Tror "alt godt" skrev det som stemte her... Barnet vårt spiste som en hest den og de påfølgende dagene... Veldig rart og veldig uvanlig for han å være! Men bra at det ikke var noe verre enn at han var sulten :-)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...