Gjest Elissima Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Jeg logget meg inn på altinn, men selvangivelsen står som et vedlegg jeg ikke får åpnet Hvordan får dere sett deres?
debattanten Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Har du installert adobe så du kan åpne pdf. filer?
Gjest Elissima Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Har du installert adobe så du kan åpne pdf. filer? Ja, det har jeg. Kommer opp som windows media player, men får jo ikke lest selvangivelsen der..
Skjoldmøy Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Ja, det har jeg. Kommer opp som windows media player, men får jo ikke lest selvangivelsen der.. Da må du inn i kontrollpanelet og endre hvilket program som skal brukes til å åpne .pdf For øvrig kan du laste ned fila og åpne den fra Adobe Viewer.
Gjest Elissima Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Da må du inn i kontrollpanelet og endre hvilket program som skal brukes til å åpne .pdf For øvrig kan du laste ned fila og åpne den fra Adobe Viewer. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå