Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært i hjembyen på påskeferie, og vært en del med en mannlig venn i starten av ferien. De siste dagene har vi hatt kontakt på facebook, hyggelig og flørtete tone.

I stad spurte han om ikke jeg kunne komme til han, men jeg sa det var for sent. Jeg foreslo jeg kunne komme til han siste dagen før jeg reiser, og da svarte han "kanskje :) ". Jeg svarte ikke så mye på det, men tolker det litt som at han vil holde mulighetene åpne i tilfelle noe bedre dukker opp.

Praten går over til andre ting, men så begynner han å spørre igjen og omtrent mase om at jeg burde komme til han, og at han kunne betale halve taxiregninga.. Jeg forklarte at det passa fortsatt ikke, og at jeg har planer, så eneste som passer er den siste dagen; take it or leave it sa jeg.

"meh" svarer han da. Svarte bare at vi da sikkert sees en gang nærmere sommeren, sa natta og logga av.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor en kan være så ivrig på å treffe meg akkurat nå, men under 2 dager til blir vanskelig.. Jeg vet han ikke har noen planer den dagen, han skal ikke jobbe heller. Er det liksom en del av ett eller annet spill? Vi har kjent hverandre en stund så det ville i så fall overrasket meg om han skulle begynt med nå.

Eller så var han kåt der og da, så klarer ikke planlegge noe som ikke er akkurat nå? Uansett hvordan jeg vrir eller vender på det får jeg det liksom ikke helt til å passe til hvordan jeg kjenner han, men tror jeg uansett skal holde meg litt unna han fremover. Hva tror dere?

Anonym poster: f333ece8fa7048b4e80bb0bba8bc5904

Videoannonse
Annonse
Gjest Murica
Skrevet

Tror han rett og slett ville pule, NÅH!

Ikke om 2 dager, ikke om en dag, men nå.

• Liker 3
Gjest Elseby13
Skrevet

Jepp, han ville ha en ting, her og nå. Ikke bryllup, barn og stasjonsvogn.

AnonymBruker
Skrevet

Bootycall.

Ja, nå som jeg leser innlegget mitt igjen skjønner jeg ikke hvorfor jeg i det hele tatt startet tråden, men jeg trodde vel mer om han, eller forholdet vårt da. Ikke at jeg forventer noe seriøst ut av det vi har, men syns bootycall er litt nedverdigende, i hvert fall når han tydeligvis ikke er interessert i å møte meg dagen etter liksom! Kjenner jeg blir litt irritert. Takk i hvert fall!

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ja han var nok bare kåt der og da. men det kan jo hende han har funnet seg noen mer spennende om to dager. jeg tror ikke jeg hadde giddet å investert mye følelser i en mann som allerede viser at han bare er sexsuelt tiltrukket av deg.

Anonym poster: fd86030146bc081d034eb02442f9119b

Skrevet

Ja, nå som jeg leser innlegget mitt igjen skjønner jeg ikke hvorfor jeg i det hele tatt startet tråden, men jeg trodde vel mer om han, eller forholdet vårt da. Ikke at jeg forventer noe seriøst ut av det vi har, men syns bootycall er litt nedverdigende, i hvert fall når han tydeligvis ikke er interessert i å møte meg dagen etter liksom! Kjenner jeg blir litt irritert. Takk i hvert fall!

TS

Du fortjener bedre! :blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener bedre! :blomst:

Må nesten oppdatere litt :) Siden han svarte som han gjorde, og jeg ikke hadde noen andre planer (alle andre har jo startet å jobbe igjen), dro jeg tilbake til studentbyen min litt tidligere enn planlagt for å lese. Akkurat gått ut av toget, får jeg melding av han: Er snart inn i byen, lyst å ta en øl i sola?

Jeg svarte at jeg akkurat var fremme, og hadde dratt hjem igjen, og han skriver "åja, trodde vi hadde en avtale idag jeg".

Så skrev jeg at jeg ikke tolket "kanskje" og "meh" som noen avtale.

Haha, er det mulig liksom? Klarer ikke bestemme meg for om han faktisk "bare tulla" eller om han svarte som han gjorde for å ha meg i gråsonen hvor han kan velge som han vil når dagen kom. (Han klarer ikke planlegge). Menmen too little too late.

TS

• Liker 4
Skrevet

Må nesten oppdatere litt :) Siden han svarte som han gjorde, og jeg ikke hadde noen andre planer (alle andre har jo startet å jobbe igjen), dro jeg tilbake til studentbyen min litt tidligere enn planlagt for å lese. Akkurat gått ut av toget, får jeg melding av han: Er snart inn i byen, lyst å ta en øl i sola?

Jeg svarte at jeg akkurat var fremme, og hadde dratt hjem igjen, og han skriver "åja, trodde vi hadde en avtale idag jeg".

Så skrev jeg at jeg ikke tolket "kanskje" og "meh" som noen avtale.

Haha, er det mulig liksom? Klarer ikke bestemme meg for om han faktisk "bare tulla" eller om han svarte som han gjorde for å ha meg i gråsonen hvor han kan velge som han vil når dagen kom. (Han klarer ikke planlegge). Menmen too little too late.

TS

Synd for han. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg vedder på at det var for å holde deg på vent i tilfelle noe bedre dukket opp. For en idiot.

Anonym poster: fd86030146bc081d034eb02442f9119b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...