Gjest Hulderjenta Skrevet 28. mars 2004 #1 Skrevet 28. mars 2004 ...hva navnet på denne låten er: Den blir brukt som intro på "Sigurds Verden", og var også filmmusikk i filmen "Snatch". En mann som synger, kor som gjentar det han synger: Oga oga oga ooooga-- Ha ha ha ha De som har hørt det skjønner hva jeg vil fram til.. Vil så gjerne laste ned sangen - men hva heter den? På forhånd takk for hjelp!
Gjest Embla s Skrevet 29. mars 2004 #2 Skrevet 29. mars 2004 Hvis sangen brukes i Sigurds verden, står den vel på rulleteksten?!!
Mr. Brownstone Skrevet 29. mars 2004 #3 Skrevet 29. mars 2004 ...hva navnet på denne låten er: Den blir brukt som intro på "Sigurds Verden", og var også filmmusikk i filmen "Snatch". En mann som synger, kor som gjentar det han synger: Oga oga oga ooooga-- Ha ha ha ha De som har hørt det skjønner hva jeg vil fram til.. Vil så gjerne laste ned sangen - men hva heter den? På forhånd takk for hjelp! Se her: http://www.imdb.com/title/tt0208092/soundtrack Man finner alt man vil vite om film på IMDB.COM...... beste nettsted på nettet!!
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. mars 2004 #4 Skrevet 29. mars 2004 Takk for hjelp Mr. Brownstone! Desverre har jeg ikke klart å finne den helt enda, men jeg leter! Bra tips du gav om den siden! Og Embla: Joda selvsagt kan jeg bare se i rulleteksten - men jeg hadde håpet å få lastet ned sangen uten å måtte vente en hel uke.. Litt utålmodig jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå