Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for helsepersonell? Ønsker å tatovere meg med viktig informasjon i tilfelle en krisesituasjon oppstår.

Kunne jo tatovert det midt i pannen, men det blir liksom litt dumt i dagliglivet. Det må være et sted som er litt gjemt bort, men allikevel garantere at det blir sett av helsepersonell eller andre mennesker som kommer til et ulykkessted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndleddet?

AnonymBruker
Skrevet

Anus

Anonym poster: c472a9c9bb97c22d0922bf4945e09234

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten tattovering med personlig informasjon nederst på ene leggen.

Jeg kan og nevne innsiden av armen. Der vil man som regel se når man skal sette kanyler og slikt.

Mange tattovører vil ikke tattovere akkurat på håndleddet da huden er tynn og den lett kan bli stygg og uleselig.

Anonym poster: b5de36e7680527ed15a6284644e3b4ca

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg har en liten tattovering med personlig informasjon nederst på ene leggen.

Jeg kan og nevne innsiden av armen. Der vil man som regel se når man skal sette kanyler og slikt.

Mange tattovører vil ikke tattovere akkurat på håndleddet da huden er tynn og den lett kan bli stygg og uleselig.

Jeg har en tattovering på innsiden av håndleddet som jeg har hatt noen år,og den er verken stygg eller uleselig.

Skrevet

Tull.

Skrevet

hva er det du skal tattovere da?

Skrevet (endret)

Hva med å skaffe deg et armbånd med informasjonen du trenger? Mange epileptikere og diabetikere har i alle fall det. Her og her.

Det er hensiktsmessig, for det er veldig synlig, men du kan dra det litt opp på armen hvis du drar opp genseren, og du kan ta det av hvis du er i selskap med folk som kjenner informasjonen.

Endret av Gjesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...