Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ganske sjenert og tilbaketrukken gutt og for et par uker siden møtte jeg ei jente på fest. Vi pratet en del den kvelden, jeg hadde armen rundt henne og prøvde å ha øyekontakt med henne ettersom dette er noe jeg egentlig ikke er så flink til. Jeg tror ikke jeg var noe mer flørtete enn det, så det var jo egentlig minimalt med flørting selvom vi hadde en viss flørtende tone. Dagen etter la hun meg til på facebook og vi har pratet hver dag siden. Neste helg er det ny fest og hun skal dit igjen. Vi har hatt en litt småflørtende tone noen ganger når vi har pratet sammen, men jeg er veldig usikker på hvordan man egentlig flørter. Så det jeg lurer på er hvordan flørter enn gutt med en jente? Er det mye berøring eller går det mer på blikk eller hva man sier?

Anonym poster: 1c5ff21c8d0b3660e0ca970cd951d574

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Når det kommer til berøringen må du se veldig ann hvordan hun reagerer. Kan ikke holde armen på skulderen i 10 minutter liksom. Ellers kan du flørte med å erte, med blikk og kroppspråk. Min favoritt er å bare tullesnakke. Si at hun er helt umulig og at dersom hun hadde vært i ditt klasserom måtte hun ha sittet igjen. Et eller annet tull :P

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Bare nistirr på henne og bikk hodet litt fremover så øynene dine blir ekstra intense, så smiler du litt om du får blikkontakt. Gjerne litt sikkel også, for å understreke poenget ytterligere.

Anonym poster: f066ed281015ad5d044240f96931e9ea

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til berøringen må du se veldig ann hvordan hun reagerer. Kan ikke holde armen på skulderen i 10 minutter liksom. Ellers kan du flørte med å erte, med blikk og kroppspråk. Min favoritt er å bare tullesnakke. Si at hun er helt umulig og at dersom hun hadde vært i ditt klasserom måtte hun ha sittet igjen. Et eller annet tull :P

Gud hjelpes den var teit:P Men ellers er tullesnakking bra!:) Du må bare føle seg litt frem, folk har jo forskjelling humor:) Jenter liker menn som får dem til å le^^,

Anonym poster: ac2843d8e4d922fccf4571ee3118dee1

Gjest .-L-.
Skrevet

Gud hjelpes den var teit:P

Haha! Ikke lat som du ikke likte den :fnise:

Men ellers er tullesnakking bra! :) Du må bare føle seg litt frem, folk har jo forskjelling humor:) Jenter liker menn som får dem til å le^^,

Anonym poster: ac2843d8e4d922fccf4571ee3118dee1

Sant det, er ikke alle jenter som liker det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg strøk også henne litt over armen mens jeg hadde armen rundt henne, men ble og har aldri blitt noe mer enn det :/

- TS

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg strøk også henne litt over armen mens jeg hadde armen rundt henne, men ble og har aldri blitt noe mer enn det :/

- TS

Elsker når damen stryker på meg jeg :P Hehe, da vet man at det er game on :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...