Gå til innhold

Har du gått fra noen til fordel for noen andre, eller opplevd noen har gjort det for deg ?

Anbefalte innlegg

Gjest Hilja
Skrevet

I såfall, hvordan viste du at det var riktig?

Var det et lett valg og hvordan gikk det?

Om noen gjorde det for deg,hvordan gikk det for seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd og bli forlatt, til fordel for noen andre :)

AnonymBruker
Skrevet

Har også blitt forlatt til fordel for noen andre. Skjedde bare for en liten stund siden. Føltes helt jævlig.. særlig når forholdet vårt var ganske bra i utgangpsunktet, og ingen store problemer. Veldig sjokkerende og grusomt! Men men...

Anonym poster: 714d2fbe16d657d4efb0b36de8e0d806

Skrevet

Det er ikke noe særlig og bli forlatt til fordel for noen andre, i mitt tilfelle var hun selvsagt utro. Så for meg hadde det vert bedre om hun forlot meg fordi hun ikke elsket meg lenger en at hun fant seg en annen, jeg gar ikke sovet en natt uten problemer siden dette skjedde.

Så Ts ikke vær utro

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med en til fordel for en annen. Var vel og merke aldri utro!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det slutt til fordel for en annen. Var aldri utro mot eks.

Anonym poster: 6e1fe2f1d565bf6c85b8cbb0fbeb14e5

Gjest Hilja
Skrevet

Til dere som har gått fra noen til fordel for andre: dere var ikke utro, men hvordan var da deres "forhold" til den nye?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å bli forlatt til fordel for en annen. Forholdet jeg var i hadde hanglet over lang tid, så det kom ikke som en overraskelse at det røyk. Dog kom det som en overraskelse at det røyk på det tidpunktet det gjorde, da min eks de siste ukene ble mer kjærlig og kjæreste-aktig enn han hadde vært på et år. Dette gjorde meg mistenksom, og det var vel kun mine mistanker og direkte spørsmål om det var en tredjeperson involvert som gjorde at den katten kom ut av sekken.

Hvordan det var for meg å bli forlatt på den måten?

Vel, til å begynne med var jeg fryktelig lei meg. Verden slik jeg kjente den falt i grus, og jeg måtte på mange måter starte på nytt. Så ble jeg sint. Sint fordi jeg var blitt lurt, bedratt, ført bak lyset. Selv over et år etter at jeg var kommet over kjærlighetssorgen ble jeg sint av å tenke på det han gjorde. Resultatet ble at jeg kuttet en hver kontakt, selv om vi hadde vært venner noen år før vi i det hele tatt ble kjærester. Jeg var (og er) ikke interessert i å ha kontakt med løgnhalser og mennesker uten ryggrad og samvittighet, og den dagen jeg trykket "slett" i mail- og telefonadresseboken, samt på FB var det som om jeg ble flere kilo lettere. Det beste jeg har gjort i mitt liv, jeg skulle bare gjort det mye, mye tidligere!

Kommer det noe godt ut av det å forlate noen til fordel for andre? Jeg tror ikke det, basert på egne erfaringer, samt det jeg har sett av venner/venninner og andre rundt meg som har gjort det samme. Forholdene ryker når den første forelskelsen har gitt seg, når hverdagen inntreffer også dette forholdet, og nesten alltid og uten unntak viser det seg at det er den som gikk fra et forhold og over i et nytt uten pause som er "årsaken" til bruddet også her. Det kan nok være lurt å bruke litt tid mellom forhold på å "finne seg sjæl", tror jeg.

Anonym poster: be74e0531c32a0ce60e9b9ef6da76049

Skrevet (endret)

Jeg har gjort det. Men jeg var i et forhold som ikke fungerte i det hele tatt. Han har selv sagt at han egentlig dyttet meg inn i armene til min nåværende samboer.

Edit: Det var et svært lett valg.

Endret av Miller
AnonymBruker
Skrevet

Ja, i et av forholdene mine forlot hun en annen for å bli sammen med meg. Det føltes bra der og da, men jeg ser i etterkant at det ikke var så lurt. Førte til mye usikkerhet, og det ble etterhvert slutt. Det er virkelig ikke en bra måte å starte et forhold på, og jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.

Anonym poster: 0976afddeff67b373bfc271a25c83c11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...