Gå til innhold

Bryllups bilen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal dere pynte bilen deres? (for de av dere som skal ha bil..) :)

Og er det brud + hennes forlover(e) som kjører til kirken i denne ferdigpynta bilen eller? ..

Anonym poster: 9aa187cf85dcf328ab2a33db0a5f5197

Gjest Daenerys
Skrevet

Svigerfar har bil vi skal bruke, vet ikke om vi skal pynte den eller ikke :) Tror ikke vi gidder det.

Trodde det var mer greie å kjøre FRA kirka, enn til jeg? Aner ikke hvordan jeg kommer meg til vielsesstedet, men vil nok at svigerfar kjører oss i hans bil etter vielsen.

Skrevet

Vi leier enten veteranbil eller limo :) Pynter ikke ekstra.

Skrevet

Vi leier bil og den bruker vi etter vielsen når vi skal fotografere. Alle skal jo sitte på plass når jeg og forloveren ankommer så da kjører vi vanlig bil :-)

Skrevet

Dette har jeg ikke ofret et sekund faktisk. Ikke kommer jeg til å gjøre det heller.

Så lenge bilen er ren spiller det for meg absolutt ingen rolle hvem som kjører den eller hvordan den ser ut :)

• Liker 1
Skrevet

Vi driver med sportsbiler, og dette området var et av de få områdene der samboeren frivillig rakk opp hånden og sa at det ville han ta hånd om. :-) Så noen gromme biler blir det garantert. Men i og med at vi har vielsen og selskapet samme stedet har vi faktisk ikke det store transportbehovet.

Siden dette liksom er litt vår greie har jeg også bestilt et par kaketopper der brudeparet sitter i sportsbiler, så får vi se om det passer å bruke dem. :-)

Skrevet

Vi skal bruke suv'en til svigers, den er svart, ny, og passer til vinterlokalet vårt med forhåpentligvis mye snø. Skal bestille bilbånd på ebay, så blir den ekstra fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...