AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Jeg meldte meg inn på et treningssenter i midten av desember for å stramme opp lår og rumpe og generelt bli litt sterkere før sommer 2013. Jeg har trent 4 ganger i uka, men dette med apparater. Har sett null niks resultater og etter å ha forhørt meglitt med venner skjønner jeg at det ikke er så veldig effektivt med apparater og at jeg må begynne med styrke ( marklødt, knebøy osv). Jeg tenker å bestille timer med pt for å lære meg disse øvelsene og trene 4 ganger i uka da det er det jeg pleier å gjøre. Kosthold er i orden og jeg er slank, men altså jeg er veeeldig dvask og trenger å få opp rumpa og resten av kroppen litt. Er det håp om å få resultater før min sydentur i juli? Vær ærlige med meg! Takker på forhånd for svar Anonym poster: 66f2b5c9eb9248a7359ca328aace7908
Gjest Daenerys Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Juli er veldig god tid ja, og jeg tror det er lurt å komme seg over til frivekter Sett opp et treningsprogram med PT, og lær teknikken ordentlig, så skal det MYE til for at du ikke får resultater.
Gjest *Maja* Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Hvordan er kostholdet? Har du målt fettprosenten da det virker som om det er den du er ute etter å redusere?
Gjest vilma2000 Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Squats gjør underverker for stumpen! Gjør du de med vekter vil du se resultater etter bare noen uker. (Jeg gjorde det hvertfall)
Løvetanten Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Enig med de andre her. Skikkelig mat og tunge vekter gjør underverker på en slapp kropp. Få satt opp et program, ikke vær redd for å løfte tungt, hold deg til frivekter og legg på vekt når du klarer det antallet repetisjoner du har satt som mål. Jeg øker ved 5 eller 8 rep alt etter øvelse.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Ja det er fettprosenten som skal ned. Kostholdet har jeg utrolig nok ganske kontroll over da jeg er vokst opp med sunn mat, er bare treningen som skal på plass nå. Anonym poster: 66f2b5c9eb9248a7359ca328aace7908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå