Dabbado Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Hei og hopp! Er det noen som vet om en internett side som selger undertøy/bher i stor str? Kvinner med store bryster sliter med å finne butikker der str er tilgjengelig! Trenger sårt hjelp:) Takk på forhånd!
Gjest Tekola Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Jeg ville sjekket ut Change og Freya, om jeg var deg
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 www.figleaves.com, www.bravissimo.com og lace.dk. Bruker oftest de to første. Husk at du må holde deg under 200 kr for å unngå toll Uansett billigere enn i Norge, toll eller ei! 1
Dabbado Skrevet 1. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2013 www.figleaves.com, www.bravissimo.com og lace.dk. Bruker oftest de to første. Husk at du må holde deg under 200 kr for å unngå toll Uansett billigere enn i Norge, toll eller ei! Takk for svar til fantastiske sider!! Har nå bestilt meg bikini og bh. Super spent :D
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Takk for svar til fantastiske sider!! Har nå bestilt meg bikini og bh. Super spent :D Så bra du likte dem Jeg er iallefall storfornøyd!
Gjest navnelapp Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Bravissimo er veldig bra. Eg betalar min toll med glede når eg får tak i modellar som eg elles aldri finn her heime.
sara-ellis Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Om du noen gang er i Oslo må du stikke innom La Lina på St.hanshaugen. Får ikke skrytt nok av den butikken!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå