AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 kjøpte en seng til katten min fordi hun sover absolutt overalt og røyter ned sofaer og stoler - men hun vil ikke sove i sengen vi har kjøpt til henne. Jeg har faktisk løftet henne oppi og brukt tid på å kose lenge med henne når hun er der, men med en gang vi er ferdig å kose går hun ut av den og legger seg ved siden av! Har også prøvd å legge mat og godteri oppi. Tips? Anonym poster: 5083c142a215a9eae9d4c0a11b5e68fb
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Beklager men, katt er katt. Anonym poster: f217d4b15e0d88d8799768b89143de72 4
Gjest Tirkes Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Dette er dessverre standard for katter. Men de er vanedyr. Dersom hun har en favorittplass i sofaen, legg et billig fleecepledd der, kanskje hun vennes til å bruke det. Obs dersom sengen har kanter eller tak - det er ofte katter liker både litt høyde (stol, seng, sofa) og plass til å strekke seg både hit og dit.
Sprinkles Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 (endret) Vi kjøpte en kurv til pus, men hun nektet å bruke den før vi la hundens håndkle oppi, og satte den på romfergen i stua. Kjent lukt + høyde = gull! Red.: Mente jo selvfølgelig romdeleren, men den autokorrekten var så morsom at den må få bli sånn.. Endret 1. april 2013 av Sprinkles 5
Lunalille Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Jeg kjøpte faktisk seng til katten min på Jysk til den fine sum av 69 kroner. Hun elsker den senga Legger seg i den uansett hvor senga ligger enn. Kan jo være lurt å prøve!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 TS her .. sukk ja.. katter er vel katter. men takk for svar da! Anonym poster: 5083c142a215a9eae9d4c0a11b5e68fb
ninuska_ Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 (endret) Jeg prøvde flere senger til pus uten hell. Det var først når han fikk hengekøye i takhøyt klatrestativ at han fant plassen sin. Og der ligger han for det meste hver eddermiddag/natt. Pus kan sovne oppi lenestol, seng og sofa, men aldri på gulvet - men det virker som om din sovner ved siden av kattesenga? Jeg ville prøvd å plassere den litt i høyden uansett. Et sted hvor pus kan ha oversikt over rommet samtidig som det ikke er midt uti rommet så pus får fred og hvile - eller hva med å legge den oppi en av stolene hun ligger i til å begynne med? Endret 2. april 2013 av ninuska_
Sweet77 Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Har du et kattepledd oppi, ta det ut og prøv å sove på det selv sammen med katten - legg hodet ditt oppå, f.eks. Vi gjorde det, og vips! var den solgt Men, den ligger der mest om dagen. Om natten veksler den mellom pleddet og sengen, fortsatt. Den vil visst ha selskap
CathFoto Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Kurven vår ble en suksess da vi satte den på toppen av en hylle, vi har også en oppå tørketrommelen som er flittig i bruk. Nå ser det ut som oppå kjøleskapet er det nye kule stedet så vurderer en kurv der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå