Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 17 år. Da jeg gikk i 9. klasse holdt jeg på med en gutt, vi holdt på veldig lenge, og selv om vi aldri ble sammen hadde vi det utrolig bra sammen og han er en gutt jeg aldri kommer til å glemme.

Vi går på skole i to forskjellige byer nå så jeg ser skjeldent noe til han egentlig. Men han tok en "facerape" på en jente i klassen hans og spurte meg fra hennes facebook hva jeg syntes om han og at han hadde sakt han synest jeg var pen osv.. Noen dager etter det så jeg han på bussplassen mens jeg ventet på mamma. Han gikk med en kompis og da han så meg så han på meg lenge og smilte. Jeg skal ikke akkuratt legge skjul på at det var deilig å se han igjen. Nå i helgen hadde venninna mi fest og da kom det en kompis av han bort til meg å sa han skulle hilse, og senere kom han også.

Vi snakket mye og var mye sammen den kvelden før han måtte dra. Var så utrolig deilig å se han og snakke med han. Dagen etter tok han kontakt igjen og spurte hvordan jeg hadde det og sa at det var hyggelig å se meg igjen. Jeg ble jo veldig glad da han snakket til meg, og har egentlig bare mest lyst å ta mer kontakt med han og prøve på nytt. Men jeg er veldig usikker på han. For det første fordi at grunnen til at vi aldri ble sammen var fordi han løy til meg, og for det andre fordi han er kjendt for å rett å slett være en player. Om han liker en jente går det to uker hvor han får det han vil, så er det over å rett på en ny. Sier ryktene. Jeg og han holdt jo på mellom et havlt og et år, men det var en annen jente involvert der. Men det var helt på slutten hvor det var mange missfårståelser og lite kontakt. Han skal bare ha snakket med jenta, men jeg var jo en sjalu 9.klassing og hørte heller på ryktene så det vart stopp for oss der.

Han sa selv på festen at han hadde forandret seg og ga meg intrykk av at han ville prøve på nytt med meg, og selvfølgelig vil jeg også det selv om det endte dårlig så hadde vi det veldig bra, men jeg vil være sikker på jeg kan stole på han.

Søsteren min kjenner han ganske godt og hun har allerede begynt å kalle han svigerbror haha.. og hver gang de er ute og drikker sammen sender hun bilde av de to sammen, kleint men morsomt. Hun liker han tydeligvis veldig godt, men folk sier forskjellig og jeg aner ikke hva jeg skal tro!

Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg snakke med han om?

Anonym poster: 20e1843550ae54ee24ac327598bd640a

Videoannonse
Annonse
Gjest Jegdiggerjenter
Skrevet

Finn deg en ny gutt , du vil finne samme greia igjen ,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...