Memena Skrevet 1. april 2013 #1 Del Skrevet 1. april 2013 Hei Jeg er på jakt etter et serum som jeg har brukt i årevis og som jeg er veldig fornøyd med. Nå har det gått ut av produksjon og blitt erstattet av et annet, som jeg har kjøpt og prøvd ut i 5 uker, og det har dessverre ikke de samme kvalitetene som jeg likte så godt med forgjengeren. Jeg har søkt etter det på diverse nettbutikker (fikk kjøpt 2 i vanlig parfymeri før de gikk ut ved å ringe rundt til alle forhandlere i 4 mils omkrets), jeg finner ikke mange steder som selger det, men det finnes på nordicfeel.no. Er det noen som har erfaringer med denne siden? Om noen skulle lure så er serumet jeg leter etter Double Serum Generation 6 fra Clarins. Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe et par så jeg har noe til jeg kan finne en erstating. Håper noen kan svare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Fox Skrevet 2. april 2013 #2 Del Skrevet 2. april 2013 Søk på Ebay, mange som selger det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 25. januar 2014 #3 Del Skrevet 25. januar 2014 Dytter denne opp igjen: Er det noen som vet noe om nordicfeel.no ? Er det en grei butikk å handle fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waquin Skrevet 25. januar 2014 #4 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg bestilte en Victoria Secret Mist derfra for en måned siden. Ikke noe problem. Fikk varene etter kort tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 25. januar 2014 #5 Del Skrevet 25. januar 2014 Takk for svar! Jeg har søkt litt rundt, og det ser ut som om de aller fleste er fornøyde med priser og leveringstider. Men så er det en del omtaler som kan tyde på at de selger dårlige kopier av merkevare, så da ble jeg i tvil igjen. Det er fristende, når jeg har slitt fryktelig lenge for å få tak i en parfyme, og de selger 100ml til samme pris som en 30ml vil koste meg hvis parfymeriet skal få den inn til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippy Skrevet 26. januar 2014 #6 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Jeg bestilte masse varer fra dem før jul som skulle være julegaver og de kom veldig raskt frem, kan anbefale dem Ups... så ikke at denne var gammel tråd beklager.... Endret 26. januar 2014 av Tippy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 22. mai 2015 #7 Del Skrevet 22. mai 2015 Noen som har bestilt herfra? Tror jeg fikk en fake parfyme fra De La Rente. Den lukter billig og utvanna. Jeg vet ikke hvordan den skal lukte, den var til svigermor, men er noe tvilsomt med den. Det er den som kommer i rosa eske, når jeg googler den får jeg opp esken med gullemblem på toppen, det har ikke denne esken, og den er 3,4 ikke 3,3 som jeg har sett de andre flaskene i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canaomi Skrevet 28. mai 2015 #8 Del Skrevet 28. mai 2015 De selger kopier. Absolutt ikke verdt å bruke pengene der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 28. mai 2015 #9 Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg ble veldig fornøyd med hårproduktene derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå