AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Hvordan kommer jeg meg forbi "datingfasen" og videre til å være i et forhold? Hvordan skjer det egentlig? Trenger råd. Anonym poster: d0a6ba22ca7625c74a9bd489f365509a
Gjest gjest Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Hvordan kommer jeg meg forbi "datingfasen" og videre til å være i et forhold? Hvordan skjer det egentlig? Trenger råd. Anonym poster: d0a6ba22ca7625c74a9bd489f365509a Hvor langt har du/dere kommet da? Du må nesten si litt mer om situasjonen din før vi kan gi råd her.
Gjest Tirkes Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 I nåværende og to tidligere forhold har det skjedd naturlig. Men i alle tre forholdene har det vært der, det magiske og rare øyeblikket når en sier "dama", "typen" eller "kjæresten" om den andre personen i en telefonsamtale, bisetning eller presentasjon. Eller, ikke mitt første forhold (var 17), da hadde vi faktisk "hvordan ser du på oss egentlig, dater vi eller er det noe mer?"-praten mens vi så på film en kveld. Jeg ser ikke noe galt i å ta det opp, jeg ser ikke noe desperat over det, med mindre man ber om mer forpliktelser, tid etc. Eh, nå er jeg på viddene. La meg forklare: Dersom dere dater, tilbringer ofte helger og frikvelder sammen, besøker hverandre ofte, sjekker inn hos den andre før dere finner på andre ting etc, da er det greit å ta praten. "Ser du på meg som kjæresten din...?". Dersom dere dater i ny og ne, du er nervøs for å mase for mye på telefon og SMS og dere ser hverandre 1-2 ganger i uka... så er det kanskje litt tidlig, da ville jeg fortsatt det jeg drev med, og latt det utvikle seg til vi tilbrakte mer tid sammen (som i eksempelet over).
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Hvor langt har du/dere kommet da? Du må nesten si litt mer om situasjonen din før vi kan gi råd her. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=733875#entry12474188 Skrev denne, men ingen svarte så jeg lagde en kortverson Anonym poster: 4977df15385623aa6e4cab7f8358fa81
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 I nåværende og to tidligere forhold har det skjedd naturlig. Men i alle tre forholdene har det vært der, det magiske og rare øyeblikket når en sier "dama", "typen" eller "kjæresten" om den andre personen i en telefonsamtale, bisetning eller presentasjon. Eller, ikke mitt første forhold (var 17), da hadde vi faktisk "hvordan ser du på oss egentlig, dater vi eller er det noe mer?"-praten mens vi så på film en kveld. Jeg ser ikke noe galt i å ta det opp, jeg ser ikke noe desperat over det, med mindre man ber om mer forpliktelser, tid etc. Eh, nå er jeg på viddene. La meg forklare: Dersom dere dater, tilbringer ofte helger og frikvelder sammen, besøker hverandre ofte, sjekker inn hos den andre før dere finner på andre ting etc, da er det greit å ta praten. "Ser du på meg som kjæresten din...?". Dersom dere dater i ny og ne, du er nervøs for å mase for mye på telefon og SMS og dere ser hverandre 1-2 ganger i uka... så er det kanskje litt tidlig, da ville jeg fortsatt det jeg drev med, og latt det utvikle seg til vi tilbrakte mer tid sammen (som i eksempelet over). Takk Anonym poster: 4977df15385623aa6e4cab7f8358fa81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå