AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Hei. Meg og kjæresten min har vært sammen i snart to år og bodd sammen i snart ett år. Vi har egentlig et bra forhold, krangler nesten aldri. Men jeg merker at jeg ikke føler det samme for han lenger. Først håpte jeg på at følelsene ville komme tilbake, men når vil jeg ikke at de skal komme tilbake. Det er veldig vanskelig å slå opp med han fordi han har ikke gjort noe galt. Han er en kjempe snill, omtenksom og morsom person. Alle vennene mine og familien min elsker han. Jeg har tenkt på dette i et halvt år. Jeg greier bare ikke gjøre noe med det, har ikke lyst å sære han. Jeg vet at han kommer til å bli kjempe lei seg. Jeg har heller ikke sagt noe til han om følelsene mine fordi jeg føler egentlig ikke han kan gjøre noe med det, det er jeg som er problemet. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Hvordan sier jeg det? Når? Hva gjør vi med leiligheten? Vi har en katt sammen, hva skjer med den? Det er tusen ting som går gjennom hodet mitt, vil bare gjøre det på det den beste måten for han. Anonym poster: 774eb9c7ef373ea8afab271ae3332ef5
Inwe Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Du må egentlig bare "dra av plasteret", min eks-samboer hadde heller ikke gjort noe "galt", jeg bare mistet følelsene mine for han. Gikk og kjente på det i over 1 år før jeg gjorde noe med det.. Det er ikke å anbefale. Det praktiske ordner seg alltid, ikke tenkt så mye på det. Du kan ikke bli i et forhold fordi du lurer på hvem katten skal bo hos om det blir slutt.
jentek91 Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 (endret) .. Endret 15. januar 2017 av jentek91
Gjest Anonym Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Gresset er ikke grønnere på andre siden. Statistikken sier at etter 14 mnd så er du ikke forelsket lenger men elsker en person. Det praktiske ordner seg nok på et vis men du må finne ut av om det er virkelig dette her du vil. Det som er kjipt er at han ikke vet noe. I min verden så er det veldig urettferdig og enda mer sårende enn at du gjør det slutt. Han vil noknføle seg maktesløs og gjøre alt for å overbevise deg. Han vil kun ha en tanke i hode og det er det at du ikke har sagt no og nå er det forsent. Jenter må lære seg å være åpne og komunisere med sin partner. Sorry er ikke meningen å være hard men eg snakker på en mans vegne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå