Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier en tre roms kjeller leilighet.I august kommer broren min på besøk og skal bo hos meg i max 2 mnd(noen jobbgreier).I kontrakten min står det at nøkler skal ikke gies til andre personer med tanke at de skal benytte leilighet og at framleie er ikke tillat.Gjester tillates selvfølgelig.

Jeg er helt ny på dette her og det virker kanskje dumt,men regnes broren min som gjest eller?Kan godt ta en prat med huseier,men det er kanskje ikke nødvendig?

Anonym poster: b2449749854e2cf75141e4c07f84632c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er familie, så jeg antar at fremleie-problematikken ikke blir aktuell da. Det er mer i tilfelle du ikke skulle være der selv og at du får inntekt av leie av leiligheten du ikke eier.

AnonymBruker
Skrevet

Han er familie, så jeg antar at fremleie-problematikken ikke blir aktuell da. Det er mer i tilfelle du ikke skulle være der selv og at du får inntekt av leie av leiligheten du ikke eier.

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Det burde ikkje vere noko problem. Men det kan vere lurt å sei ifrå til husverten at bror din skal vere der så lenge. Så slipper du at dei lurer på kva slags menneske som stadig kommer og går, og misstenker ting som ikkje stemmer.

AnonymBruker
Skrevet

Det burde ikkje vere noko problem. Men det kan vere lurt å sei ifrå til husverten at bror din skal vere der så lenge. Så slipper du at dei lurer på kva slags menneske som stadig kommer og går, og misstenker ting som ikkje stemmer.

Han har vært på besøk før,de vet at han er broren min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...