Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet flere menn. Faktisk finner jeg fort tonen med gutter da jeg har mange "guttete" interesser, og er generelt flink til å snakke med mennesker. Problemet er at jeg kommer meg aldri forbi "datingfasen". Har datet folk i månedesvis og fortsatt ikke kommet noe "videre". Flere av dem som jeg har datet har fortalt meg i ettertid at de var forelsket i meg, og to av dem har sagt at de fortsatt er det (desverre har jeg vokst fra disse to). Men hvis dette er sant, hvorfor ville de ikke være "mer enn gode venner" da vi datet? Hva er det som " å date" fra å "være sammen"? Spør den ene om man skal prøve et forhold? Skal jeg spørre? "Vet" man det bare når to mennesker er glad i hværandre? Jeg skjønner ikke. Jeg har blitt spurt av gutter om å være dama dems før, men de to var folk som jeg ikke hadde datet en gang. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få en gutt til å ville være i et forhold med meg. Jeg trenger virkelig råd her.

Jeg er 20 år gammel, jente, stor vennekrets, generelt godt likt, hvis det har noe å si.

Anonym poster: 37e6c91834bd5248f09c85a43a62d864

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når du har datet flere enn en så burde du nå ha lagt merke til om noen av de liker deg og er forelsket i deg eller ikke!? Hvorfor de mennene du har datet ikke vil utvikle et forhold til deg kan ha flere grunner! Det kan være at de dater flere enn deg og ikke vet hvordan de skal få sagt det til deg eller de rett og slett vil bli litt bedre kjent med deg først.. Og ha samme interesse som gutten er ikke såååå viktig, synes jeg da. For jeg og kjæresten min har HELT forskjellig smak. Som musikk liker han; rock, heavy metal/ black metall eller hva det nå heter! Mens jeg liker mer rolig musikk, country og pop. Han liker fotball, men jeg HATER fotball, han liker å kjøre snowboard, men jeg liker slalom. Også vet jo ikke jeg da hvordan du er nå du er på date, om du er deg selv, gjør deg til (det er ikke fordommer jeg kommer med her men lurer!)eller begge deler. Men gutter vil helst at du skal være deg selv, litt romantisk, en koselig person, en han kan stole på, kan ha tillit til deg :) men hvis du tror at det er akkurat HAN du vil være sammen med så er det ikke dumt å spørre om han vil prøve å være i et forhold med deg. Det var alt jeg har å si, jeg!! Så håper jeg at du finne den rette veldig snart :) lykke til :)

Anonym poster: 062a0a924fe269d7100f21646a6895af

Anonym poster: 062a0a924fe269d7100f21646a6895af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...