Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #1 Skrevet 28. mars 2004 Er det noen som har prøvd den fra Clarins (for ansikt)? Har en prøve som jeg har litt lyst til å teste, men tør liksom ikke. Er livredd for at det skal bli skjoldete eller for mørkt, og for at min noe sensitive hud skal reagere med kviser eller tørrhet. Er det verdt å ta sjansen? Hadde vært deilig med litt ekstra glød nå! Lina
marigull Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Jeg prøvde den. Det ble ikke skjolder men jeg synes det ble en litt for gul brunfarge, så det endte med at jeg måtte bruke sminke i steden :-?
Gjest Embla s Skrevet 29. mars 2004 #3 Skrevet 29. mars 2004 Jeg kjøpte Clarins for en del år siden, prøvde den en gang og aldri mer!! Den var ikke bra. Men som sagt, det er en del år siden, kanskje de har forbedret den. (hva som var feil? Fargen, først og fremst.)
Gjest Coral Skrevet 29. mars 2004 #4 Skrevet 29. mars 2004 Jeg har også prøvd en fra Clarins, en tube for fjeset. Synes også den ga en litt gulaktig farge, og i tillegg luktet den altfor mye etter min smak. Mulig de har kommet med en ny og forbedret nå altså, dette var sikkert for over ett år siden..
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #5 Skrevet 29. mars 2004 Da vet jeg ikke om jeg tør å ta sjansen..... men jeg kan jo prøve litt av den et lite synlig sted på kroppen først.... Tror jeg gjør det. Skal si fra hvis den er god! Tusen takk for svar i hvertfall! Lina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå