Kaffekoppen Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Jeg lurer på hva dere gjør for å pleie forholdet deres? Hva gjør du og hva gjør partneren din?
Wonders Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 (endret) Kinodate Legger lapper i kjøleskapet og andre steder han ser om jeg vet han kommer først hjem. Tapper hverandre et varmt bad med tlys på badet. Når han lager mat og jeg vil ha ketchup på lager han hjerte med pil igjennom, han lager hjerte av sukker til kafen min, og hjerter av agurker i lunsjen/helgefrokosten. Ikke hver gang, men nok til og overraske meg. Spør alltid om man vi skal kjøpe med noe til den andre når en av oss er i butikken. Holder om hverandre når vi sover, vi er veldig nære og ømme med hverandre. Vi holder helge-frokosten hellig, og har riktig god omelett eller noe, spiser alltid sammen og styrer på kjøkkenet sammen. Noen lørdager går vi tur i oslo sentrum, kjøper en kaffe, spiser middag... Er bare kjærester rett og slett. Skriver meldinger og ringer noen ganger om dagen. Sender mms av ting om vi er langt fra hverandre en stund... Reiser rundt hele verden sammen, SÅ romantisk når det ikke bare er hjemme. Han justerer alltid setet mitt når vi setter oss i bilen, noe jeg setter stor pris på om jeg ikke satt der sist. Han lager frokost på sengen til meg. Han liker å stå opp først. Endret 2. april 2013 av Wonders 4
Havbris Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Vi er veldig kjærlige av oss begge to og gir hverandre mange kyss og kjærtegn i løpet av dagen. Gjerne også noen sms. Går mye turer sammen, drar på hytta, går på kino og konserter, gode ferier m.m. Har vært sammen i 22 år. 5
Gjest LineaAlba Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Kinodate Legger lapper i kjøleskapet og andre steder han ser om jeg vet han kommer først hjem. Tapper hverandre et varmt bad med tlys på badet. Når han lager mat og jeg vil ha ketchup på lager han hjerte med pil igjennom, han lager hjerte av sukker til kafen min, og hjerter av agurker i lunsjen/helgefrokosten. Ikke hver gang, men nok til og overraske meg. Spør alltid om man vi skal kjøpe med noe til den andre når en av oss er i butikken. Holder om hverandre når vi sover, vi er veldig nære og ømme med hverandre. Vi holder helge-frokosten hellig, og har riktig god omelett eller noe, spiser alltid sammen og styrer på kjøkkenet sammen. Noen lørdager går vi tur i oslo sentrum, kjøper en kaffe, spiser middag... Er bare kjærester rett og slett. Skriver meldinger og ringer noen ganger om dagen. Sender mms av ting om vi er langt fra hverandre en stund... Reiser rundt hele verden sammen, SÅ romantisk når det ikke bare er hjemme. Han justerer alltid setet mitt når vi setter oss i bilen, noe jeg setter stor pris på om jeg ikke satt der sist. Han lager frokost på sengen til meg. Han liker å stå opp først. Wow! Du er jammen heldig 2
Wonders Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Wow! Du er jammen heldig Vi har jammen fått jobbert hardt også, for hva som anses som romantisk endres jo etterhvert. Romantisk når jeg kommer etter han på badet og han har tatt på tannkrem på børsten min... 2
Gjest Tirkes Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 11 års fartstid her. Vi jobber tidvis mye og i de periodene så blir det lite energi til overs i ukedagene til annet enn å trene/slappe av og legge seg tidlig. I sånne perioder så koser vi mye når vi slenger i sofaen. Fotmassasje, nakkemassasje, han rufser meg i håret mens vi ser film. Vi legger mye vekt på omtanke i hverdagslige ting. Feks.. Han: Stikker og handler! Jeg: Ok! *25 min etter hører jeg bilen, jeg tar på sko og går ut i garasjen* Jeg: Trenger du hjelp til å bære inn? Eller... Jeg: SMS til han: Blir litt sein hjem. Helvetesdag på jobb. Han: OK - lyst på noe spesielt til middag? Jeg: Spiser overtidsmat før møtet, beklager! Er hjemme ca kl 20. ...jeg kommer hjem og badekaret er fylt og han har kjøpt stearinlys i farger jeg liker og satt på kanten av karet. ...eller, de små tingene. Når vi stopper på bensinstasjon og han fyller bensin, så hopper jeg alltid ut og vasker noen vinduer. Om vi skal fylle spylervæske eller noe sånt, så fikser jeg det mens han fller bensin eller omvendt. Kunne aldri falt meg inn å sittet i bilen og filt negler mens han løp rundt som et piska skinn. Det er forbeholdt til de gangene når jeg er syk eller har bandasje på en hånd feks. Når en lager middag, så kommer alltid den andre innom kjøkkenet og spør "hva kan jeg gjøre". Er det ikke noe å gjøre, så pulser han alltid rundt om meg og smårydder (for jeg er et rotehode) og jeg pleier å sette meg på benken og plage ham med uviktige samtaleemner. Er som regel alltid mye latter knyttt til matlaging. Blomster, lapper og smågaver bruker vi ikke så mye, det skjer noen ganger i året, men er heller unntaket. Vi forsøker å vise med oppførsel og omtanke hver eneste dag. "Jeg elsker deg" er heller ikke en daglig greie hos oss. Det er for spesielle anledninger, eller når den bølgen av "Åååh så fantastisk han er" skyller over meg. Jeg vil ikke at det skal bli en refleks-frase! 2
Mafalda Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Vi har også mange års fartstid, og er på et helt annet sted i romantikken enn vi var i starten... Nå går det mye på å gjøre hverandre små tjenester og hjelpe hverandre, rett og slett være snille med hverandre. Og ingen av oss sparer på sms'er, gode ord eller komplimenter, selv om "Jeg elsker deg" sitter langt inne her også. Men vi sier ofte at vi er glade i hverandre, sender et kyss, slike ting Middager, turer ut og weekendreiser blir det langt mellom, men vi setter veldig pris på det når det en sjelden gang skjer.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 Jeg har kjøpt inn massasjeolje i dag, så får vi håpe han setter pris på det. Anonym poster: 7fe2321b0221f3dd2c7a6a4d60908e04
Havbris Skrevet 2. april 2013 #11 Skrevet 2. april 2013 Vi har jammen fått jobbert hardt også, for hva som anses som romantisk endres jo etterhvert. Romantisk når jeg kommer etter han på badet og han har tatt på tannkrem på børsten min... - Eller når han har startet bilen og skrapt ruter på vinteren når jeg skal ha bilen til jobb - Fyrt opp i vedovnen i stua på morgenen på vinteren For oss handler det om å gi hverandre kjærlig omsorg, der vi ønsker hverandre det beste. Gaver og blomster er ikke viktig, men jeg setter stor pris på at han av og til kommer med en flott bukett. Vi er snille med hverandre, og vi gjør hverandre gode. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #12 Skrevet 2. april 2013 Vi masserer hverandre. Det er koselig for den som blir massert og den som masserer (å ta på hverandre). Han er spesielt ivrig på å massere meg, og det passer meg veldig godt ^_^. I tillegg så koser vi mye og sender en del meldinger i løpet av dagen. Vi pleier også å gjøre en del ting sammen; sitte barnevakt for småsøsken, gå på tur sammen. Vi tilbringer all den tiden vi kan sammen (dvs 1-2 ganger i uken. Veldig lite dessverre, men vi gjør det beste ut av det). I tillegg så er vi flink til å si gode ting og gi komplimenter, ikke bare på utseende og sånt, men hvis jeg har fått en bra karakter på noe så sier han at jeg er flink osv. Dessuten snakker vi mye sammen om alt, alt som plager oss eller er dumt. Det gjør at selv om vi ikke ser hverandre så mye så er vi fortsatt med i hverandres hverdag
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #13 Skrevet 2. april 2013 Aww. Dere er flinke Anonym poster: 59159dc9842c642bc8c7c070d0e3c95a
Gjest Oda Skrevet 2. april 2013 #14 Skrevet 2. april 2013 Han står opp for meg om morgenen. Han går alltid tur med hunden og mens jeg gjør meg ferdig på badet så har han satt klar skoene mine, lagt jerntablettene og vitaminene i veska mi, lagt klar ID-kortet til jobben min og en yoghurt. Vet ikke om det er så veldig romantisk for jeg mistenker det er litt pga at jeg skal bli kjappest mulig ferdig :-) ..... Men jeg elsker det uansett :-)
Kaffekoppen Skrevet 2. april 2013 Forfatter #15 Skrevet 2. april 2013 Fint å se at noen er så flinke. Selv er vi ikke så flinke til tiden, så det er godt med en påminnelse. 1
xBeautyCrush Skrevet 2. april 2013 #16 Skrevet 2. april 2013 Så flinke dere er.. Dere skal prise dere lykkelige for at dere er og har en så fantastisk partner.. Her i gården er vi ikke flinke nå for tiden, men det er fordi vi er unge og litt lei. Det er ikke noe gøy og gjøre noe koslig for en annen når man nesten aldri får noe lignende igjen.. Da forsvinner ilden fort.
happiest Skrevet 2. april 2013 #17 Skrevet 2. april 2013 Han står opp for meg om morgenen. Han går alltid tur med hunden og mens jeg gjør meg ferdig på badet så har han satt klar skoene mine, lagt jerntablettene og vitaminene i veska mi, lagt klar ID-kortet til jobben min og en yoghurt. Vet ikke om det er så veldig romantisk for jeg mistenker det er litt pga at jeg skal bli kjappest mulig ferdig :-) ..... Men jeg elsker det uansett :-) Så kjekt at noen står opp for deg om morgenen! En slik mann vil jeg også ha 1
Alvina Skrevet 7. april 2013 #18 Skrevet 7. april 2013 (endret) Vi er veldig nære når jeg har eggløsning. Og da passer han ekstra godt på meg. Men han passer også på at jeg ikke skal gå fem kip ned i vekt. Han liker ikke at jeg har manlige venner. Hvorfor jeg liker han? Fordi det skjedde en dag... Og det hjelper ikke å suge og svelge... når jeg ikke er tilstede runker han fem ganger per dag. Mannfolk... Endret 7. april 2013 av Alvina
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #19 Skrevet 7. april 2013 Hvordan vet du/dere når du har eggløsning? Og skjer det noe spesielt da? Anonym poster: 66537f210d52c7d4bebdfa05bcbf0aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå